Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

Μιγιά:" Ο Αλμπα θα έρθει επειδή το θέλει"


Ο προπονητής της Ολυμπιακής ομάδας της Ισπανίας Λουίς Μιγιά δήλωσε πριν από λίγο πως ο Ζόρντι Αλμπα θα είναι στην αποστολή της Ισπανίας γιά το Λονδίνο, επειδή πρώτ απ όλα το θέλει ο ίδιος. Ταυτόχρονα ξεκαθάρισε πως δεν πρόκειται να έχει κανένα πρόβλημα με τη Μπάρσα, ένα σύλλογο του οποίου η συμπεριφορά είναι υποδειγματική όπως είπε.
Τέλος ο Μιγιά εξέφρασε την απογοήτευσή του που θα στερηθεί των υπηρεσιών του Τιάγκο Αλκάνταρα
"Είναι εξαιρετικός ποδοσφαιριστής και δούλεψε σκληρά γιά να είναι μαζί μας, αλλά τί να κάνουμε; Πάνω απ όλα η υγεία του!", κατέληξε

Πηγή: ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: