Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

Η Χρυσή Μπάλα είναι σε «διακοπές»


Είναι άσκοπο να μιλάει κανείς τέτοια εποχή για φαβορί της Χρυσής Μπάλας. Αυτά που ακούγονται για την υποψηφιότητα του Ίκερ Κασίγιας είναι επιεικώς παλαβομάρες. Στο ίδιο άρθρο που δήθεν λέγονται όλα αυτά για τον Κασίγιας, γίνεται λόγος και για τον Μπουφόν. Κανείς όμως δεν θυμήθηκε να τον αναφέρει… Αυτό που λέει το France Football είναι ότι ο Κασίγιας, θα μπορούσε να διεκδικήσει την Χρυσή Μπάλα λόγω της παρουσίας του όλα αυτά τα χρόνια. Δεν θέλουμε σε καμία περίπτωση να πούμε ότι ο Ίκερ δεν θα άξιζε αυτό το βραβείο. Ας δούμε όμως λίγο τα πράγματα με την σειρά.



Ακόμα καλά-καλά η Τεχνική Επιτροπή της ΦΙΦΑ δεν έχει συνεδριάσει για να καταρτίσει μια αρχική λίστα με τους υποψήφιους. Ύστερα, η Επιτροπή Ποδοσφαίρου στην οποία συμμετέχει και ο πρόεδρος της Ρεάλ, θα πρέπει να ψηφίσει τους 23 που θεωρεί ότι το αξίζουν περισσότερο.  Η λίστα αυτή θα εξεταστεί από το France Football, το οποίο μπορεί ν’ αλλάξει ή να προσθέσει κάποιο όνομα. Όλα αυτά θα γίνουν μεταξύ Οκτωβρίου και Νοεμβρίου. Η τελική ψηφοφορία θα λάβει χώρα προς τα τέλη του χρόνου.

Υπάρχουν επίσης και δύο σημαντικά θέματα που πρέπει να ληφθούν υπόψη: το France Football έχει πλέον το 1/3 των ψήφων. Οι υπόλοιπες ψήφοι είναι των προπονητών και των αρχηγών των ομοσπονδιών που βρίσκονται στην δικαιοδοσία της ΦΙΦΑ. Επίσης, οι υποψήφιοι έχουν περιοριστεί στους 3 από 5. Αυτό θα σήμαινε μεγάλο πρόβλημα για τον Κασίγιας από πλευράς των Ισπανών, γιατί επίσης υπάρχουν ο Μέσι και ο Ρονάλντο. Ο Ντι Στέφανο ίσως υπερέβαλλε όταν είπε ότι η Χρυσή Μπάλα είναι μόνο για κάποιον που κλωτσάει το τόπι, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι σε όλη την διάρκεια της ζωής του θεσμού, μόνο ο Λεβ Γιάσιν το 1962 το πήρε.

Ο κανιβαλισμός των ψήφων, θα κάνει μεγάλο κακό στους Ισπανούς υποψήφιους. Το ίδιο είχε συμβεί το 2010, όταν ο Μέσι άφησε πίσω στην ψηφοφορία τους Τσάβι και Ινιέστα. Τα πράγματα μάλλον θα είναι πολύ ευκολότερα αναφορικά με τον καλύτερο προπονητή της χρονιάς. Είναι σχεδόν απίθανο να βρεθεί κάποιος να τα βάλει με όσα πέτυχε ο Ντελ Μπόσκε. Το καλύτερο είναι προς το παρόν να τους αφήσουμε όλους να ξεκουραστούν και να χαλαρώσουν. Το αξίζουν άλλωστε μετά από μια τόσο έντονη και γεμάτη χρονιά. Νεότερα θα υπάρξουν, όταν έρθει η ώρα.

ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: