Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

Ο Κρόιφ ελπίζει ότι ο Μουρίνιο συνετίστηκε

Ο Κρόϊφ με τα πιτσιρίκια του καμπ του Στόϊτσκοφ

Στα παιδιά των σχολών ποδοσφαίρου που έχει ιδρύσει ο Χρίστο Στόιτσκοφ, μίλησε ο Γιόχαν Κρόιφ. Ο Ολλανδός αναφέρθηκε σε διάφορα θέματα της επικαιρότητας της Μπάρσα και φυσικά δεν θα μπορούσε ν’ αποτελέσει εξαίρεση ο Ζοσέ Μουρίνιο που θέλοντας και μη έχει γίνει σχεδόν αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής των μπλαουγκράνα: «Αφήνοντας στην άκρη την έχθρα που υπάρχει μεταξύ της Μπάρσα και της Ρεάλ, ας δούμε την συμπεριφορά των προπονητών των ομάδων που συμμετείχαν στο Euro. Όλοι τους ήταν κύριοι.



Όταν λοιπόν εκπροσωπείς έναν σύλλογο του βεληνεκούς της Ρεάλ, δεν έχει σημασία μόνο να νικάς ή να παίζεις καλά. Αποτελείς παράδειγμα για τα μικρά παιδιά. Ελπίζω λοιπόν ο Μουρίνιο να είδε πώς φέρθηκαν οι ομοσπονδιακοί τεχνικοί των ομάδων της διοργάνωσης και να παραδειγματιστεί. Για τον Πεπ, είμαι σίγουρος ότι θα επιστρέψει στους πάγκους. Μετά την Μπάρσα όμως θα του είναι πολύ δύσκολο και οδυνηρό να διαλέξει άλλη ομάδα. Για μένα ας πούμε, ήταν τόσο πολύπλοκο που δεν μπόρεσα να προπονήσω άλλη ομάδα μετά. Χαίρομαι πολύ για την απόκτηση του Άλμπα και η μεταγραφή του πριν την ολοκλήρωση του Euro ήταν πολύ έξυπνη κίνηση. Είναι τόσο τεχνίτης και γρήγορος, που έχει να προσφέρει πάρα πολλά» κατέληξε.

sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια: