Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

Η Μπάρσα δεν θέλει να πάει ο Άλμπα στους Ολυμπιακούς


Λίγο μετά αφότου ολοκληρώθηκε η μεταγραφή του Τζόρντι Άλμπα στην Μπαρσελόνα, ο ίδιος ο ποδοσφαιριστής παραδέχτηκε ότι θα ήταν μεγάλη τιμή γι’ αυτόν να δώσει το παρών στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου: «Θα ήμουν πολύ περήφανος, αν θα μπορούσα να παραβρεθώ στο Λονδίνο. Είναι κάτι που συμβαίνει νομίζω μόνο μια φορά στην ζωή ενός παίκτη. Θα δούμε βέβαια αν κληθώ και τι θα έχει να πει ο προπονητής μου γι’ αυτό. Εγώ πάντως θα το ήθελα πάρα πολύ».



Από την Μπαρσελόνα μπορεί ακόμα να μην έχουν κάνει κάποιο σχόλιο σχετικά, αλλά σίγουρα δεν πετάνε και την σκούφια τους μπροστά στην πιθανότητα ο Άλμπα να χάσει σημαντικό μέρος της προετοιμασίας για να βρεθεί στους Ολυμπιακούς, ειδικά μετά την ένταση του Euro. Μόλις ο Λουίς Μιγιά έδωσε στην δημοσιότητα την λίστα με τους 22 ποδοσφαιριστές και ο Τζόρντι ήταν μέσα, η επίσημη αντίδραση της Μπάρσα ήταν μετρημένη εξαιτίας, σύμφωνα με πηγές του συλλόγου, της προηγούμενης συμφωνίας που υπήρχε μεταξύ Άλμπα και Μιγιά.

Η προοπτική όμως ο Τίτο να μείνει χωρίς τους Άλβες, Άλμπα και Μοντόγια κατά την διάρκεια της προετοιμασίας, δεν μπόρεσε ν’ αφήσει τον Ζουμπιζαρέτα να μείνει με σταυρωμένα χέρια. Έτσι λοιπόν, από χτες στην ομάδα προσπαθούν να πείσουν τον Άλμπα ότι το καλύτερο για όλους θα ήταν να μην συμμετάσχει στους Αγώνες και αντίστοιχα θα προσπαθήσουν να πείσουν και την Ομοσπονδία ότι το πιο σωστό για έναν παίκτη που μόλις έχει ολοκληρώσει τις υποχρεώσεις του σε μια διοργάνωση όπως το Euro, είναι να ξεκουραστεί και ν’ αφοσιωθεί στην ομάδα του.

Η Μπαρσελόνα λοιπόν θα χρησιμοποιήσει όλη της την διπλωματία για ν’ αποφευχθεί κάτι τέτοιο, γιατί όλοι ξέρουν ότι στο τέλος ούτε ο παίκτης ούτε και ο σύλλογος μπορούν ν’ αρνηθούν μια τέτοια κλήση. Σήμερα, ο Μιγιά θα πρέπει ν’ απορρίψει 4 παίκτες τα ονόματα των οποίων θα γίνουν γνωστά γύρω στις 19 του μήνα. Από την Μπάρσα πιστεύουν ότι υπάρχει ακόμα χρόνος να πειστεί η Ομοσπονδία για τα αιτήματα του συλλόγου.

ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: