του Νίκου Περπερίδη
Ο Ιταλός δημοσιογράφος Mark Gargini, δημοσίευσε την
Δευτέρα ένα ενδιαφέρον άρθρο στην ιταλική IL Vostro στο οποίο εξηγεί γιατί κατά την γνώμη του, η Ισπανία δεν θα
γινόταν πρωταθλήτρια Ευρώπης χωρίς τους Καταλανούς παίκτες, ενώ κάνει και μια..
ενδιαφέρουσα πρόταση.
Ξεκινώντας σημειώστε ότι ο Gargini αναφέρεται σε υποθετική αντιπαράθεση
Καταλονίας – Ισπανίας και όχι Μπαρσελόνα – Ισπανίας, οπότε εξαιρεί τον Πέδρο
(Κανάριες Νήσοι) και τοποθετεί τον Ινιέστα που κατάγεται από την επαρχία της Αλμπαθέτε, στην Ισπανία (παρόλο
που έχει φορέσει και αυτός μία φορά, την φανέλα της εθνικής Καταλονίας). Ας
δούμε λοιπόν τι λέει ο Ιταλός (που έχει ζήσει και κάποια χρόνια στην
Βαρκελώνη).
Η επιτυχία της εθνικής ομάδας της
Ισπανίας δεν έχει προηγούμενο. Είναι όμως πραγματικά μια ισπανική επιτυχία? Δεν
θα κουραστώ να το λέω: Όχι δεν είναι. 5 από τους 11 του Ντελ Μπόσκε ήταν
Καταλανοί, οι οποίοι μάλιστα αγωνίστηκαν και με την εθνική Καταλονίας : Πικέ, Ζόρντι
Άλμπα, Σέσκ, Τσάβι και Μπουσκέτς. Σε αυτούς προσθέστε και τον Βαλντές, ενώ δεν
πρέπει να ξεχνάμε ότι οι Χουανφράν και Ραούλ Αλμπιόλ κατάγονται από την επαρχία
της Βαλένθια, άρα ανήκουν στους Paisos Catalans.
Ουσιαστικά πρόκειται για μια
καταλανική ομάδα που υπηρετεί την ισπανική ομοσπονδία. Θυμηθείτε τον Πουγιόλ, όταν
πριν δυο χρόνια μετά την κατάκτηση του παγκοσμίου κυπέλλου, έτρεχε στον
αγωνιστικό χώρο ανεμίζοντας την καταλανική σενιέρα και τραγουδούσε «Καταλούνια –
Καταλούνια!» Η ίδια σκηνή επαναλήφθηκε και το βράδυ της Κυριακής με διαφορετικούς
πρωταγωνιστές, αυτή την φορά ήταν ο Τσάβι, ο Πικέ και ο Φάμπρεγκας που ντύθηκαν
με τις σημαίες της Καταλονίας.
Δυστυχώς την ίδια ώρα σε περιοχές όπως η Μανρέσα, κάποιοι έκαψαν
καταλανικές σημαίες, ενώ οι τρείς σπουδαίοι παίκτες δέχθηκαν σκληρή επίθεση στο
διαδίκτυο από οπαδούς του αντι- καταλανισμού.
Άραγε πως θα παρατάσσονταν σε
μια υποθετική αναμέτρηση οι δύο εθνικές ομάδες? Ας το δούμε λίγο : Η Καταλονία θα
αγωνιζόταν με σύστημα 4-3-3, προπονητή τον Γιόχαν Κρόιφ, με τον Βαλντές κάτω από
τα δοκάρια και τους Άλμπα, Βίκτορ Ρουίζ, Πικέ και Μοντόγια να συμπληρώνουν την
αμυντική τετράδα. Στο κέντρο οι Τσάβι, Μπουσκέτς και Βερντού και επιθετική τριάδα
οι Μπόγιαν, Σέσκ και Κουένκα. Για την Ισπανία του Ντελ Μπόσκε (σε σύστημα 4-5-1)
ο Κασίγιας στο τέρμα, Αρμπελόα, Αλμπιόλ, Ράμος και Χουανφράν η αμυντική τετράδα,
Τσάμπι Αλόνσο, Ινιέστα, Καθόρλα, Σίλβα και Μάτα στο κέντρο και επιθετική αιχμή
ο Φερνάντο Τόρες.
Κάνω λοιπόν μια πρόταση: Κάθε
χρόνο κάπου στα Χριστούγεννα, η εθνική Καταλονίας δίνει έναν φιλικό αγώνα. Γιατί
λοιπόν φέτος δεν δοκιμάζουν να παίξουν εναντίον της Ισπανίας? Θα δούμε έτσι αν
εκτός από τους τομείς της οικονομίας, του τουρισμού και της βιομηχανίας, η
Καταλονία είναι ο κινητήριος μοχλός και του δημοφιλέστερου των σπορ στην Ισπανία.
Όπως για παράδειγμα είναι
αδιαφιλονίκητο ότι η εθνική ομάδα του χόκεϊ, χρωστάει τα πάντα στην Καταλονία,
αφού όλοι σχεδόν οι διεθνείς της, είναι Καταλανοί, ενώ ο σπουδαίος Μασολιβέρ
Μιγκέλ ρίσκαρε την ίδια την καριέρα του, αφού δεν δέχθηκε να φορέσει την κόκκινη
φανέλα.
Βέβαια μια αναμέτρηση σαν αυτή, θα ήταν δύσκολο να την αποδεχτεί η Ισπανία,
που βλέπει τους αγώνες των Καταλανών για ανεξαρτησία να συνεχίζονται, με ορίζοντα
τον Σεπτέμβριο του 2014, όταν και μεγάλο μέρος των Καταλανών αισιοδοξεί ότι θα αποκτήσει αυτό που
έχασε πριν από 300 χρόνια. Την ανεξαρτησία του.

6 σχόλια:
!!!!!!!
Συγκλονιστικό
γράφει το άρθρο:με ορίζοντα τον Σεπτέμβριο του 2014, όταν και μεγάλο μέρος των Καταλανών αισιοδοξεί ότι θα αποκτήσει αυτό που έχασε πριν από 300 χρόνια. Την ανεξαρτησία του.
Ξέρουμε τι παίζει να γίνει τότε; Υπάρχει δρομολογημένη κάποια διαδικασία; όποιος ξέρεις ας πει παιδιά...
Δες Κώστα ανέρτηση τη Δευτέρα στο barcelonismo.gr http://www.barcelonismo.gr/2012/06/blog-post_2094.html
Κώστα , διάβασε εδώ αγορίνα http://www.barcelonismo.gr/2012/06/blog-post_2094.html
ευχαριστώ πολυ κύριοι...
Δημοσίευση σχολίου