Το θέμα δεν άπτεται άμεσα των ενδιαφερόντων της ομάδας μας όμως το χθεσινό που έγινε με τα ελληνικά σάητ, έχει συμβεί ουκ ολίγες φορές και με θέματα της Μπάρσα.
Χθες λοιπόν στο facebook είχαμε συζήτηση για το ότι πιθανότατα ο Μπιέλσα θα έφευγε εντός ωρών. Και λέγαμε πιθανότατα γιατί δεν υπήρχε ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ επίσημη ενημέρωση από τον ισπανικό τύπο ότι ο Μπιέλσα υπέβαλλε παραίτηση ή ότι έφυγε. Όλοι ξέρουμε ότι η κατάσταση είναι ρευστή όμως πουθενά δεν γράφτηκε ότι υπήρξε διαζύγιο.
Ξέρετε όμως τι έγραφαν οι δημοσιογραφάρες των ελληνικών σάητ; Ο Μπιέλσα παραιτήθηκε. Έχει φύγει ήδη ο Μπιέλσα. Ο Βαλβέρδε θα είναι ο επόμενος κτλ κτλ...
Την στιγμή που ΚΑΝΕΝΑ ισπανικό σάητ δεν μίλαγε για κάτι επίσημο, σε πολλά ελληνικά τον είχαν στείλει ήδη στο σπίτι του στην Αργεντινή.... Δεν ξέρω αν πρόκεται για λάθος στην μετάφραση εκεί που χρησιμποποιούν τον translator, για βιασύνη ή για δημιουργία εντυπώσεων, όμως σίγουρα το να μεταδίδεις ως επικυρωμένες, ειδήσεις οι οποίες ακόμα δεν έχουν επιβεβαιωθεί και όπως φαίνεται δεν επιβεβαιώθηκαν, μιας και ο Μπιέλσα τελικά ΔΕΝ ΕΦΥΓΕ ακόμα από την Μπιλμπάο και δεν υπήρξε επίσημα καμία κατάθεση παραίτησης. Στην ουσία δηλαδή μπορούν να φάνε την είδηση τους με Μουστάρδα αφού ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΙΔΗΣΗ!!!
Γιατί τα γράφω αυτά. Γιατί εμείς εδώ στο barcelonismo, όπου κάνουμε το μεράκι μας και δεν το παίζουμε δημοσιογράφοι, όταν γράφουμε φήμες ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ πως είναι φήμες και όταν γράφουμε ειδήσεις ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΗΓΗ, εκτός αν είναι κάτι που ακούστηκε σε κάποιο ραδιόφωνο κτλ κτλ αλλά στην πλειονότητα των άρθρων μας πάντα αναφέρουμε από που αντλούμε τις πληροφορίες, ενώ τα περισσότερα δημοσιογραφικά site δεν το κάνουν ΠΟΤΕ! Κι εκτός αυτού, εδώ γράφουν και αρκετά άτομα που μιλάν την Ισπανική ή την Καταλανική και δεν χρησιμοποιούν απλά tranlator. Γιατί πολλές φορές, ένα site οπαδικό μπορεί να είναι πολύ πιο αξιόπιστο από μια ηλεκτρονική εφημερίδα, ειδικά όταν μιλάμε για θέματα του εξωτερικού

2 σχόλια:
ακριβώς έτσι Δήμο..
και μην πάμε μακριά. Εδώ ανεβαίνουν ειδήσεις που δεν έχουν καν υπογραφή συντάκτη, θαρρείς και κάποια μαγική δύναμη, ανεβάζει μόνη της ειδήσεις.. τι να πεις, σημεία των καιρών
Δημοσίευση σχολίου