Ο Seydou Keita αποτελεί πια παρελθόν για το fcbarcelona,ένας παίκτης που αποτέλεσε μέλος της ομάδας του ονείρου του Πεπ Γκουαρντιόλα και έγραψε κι αυτός τη δική του ιστορία στο σύλλογο.Ο Πεπ τον αποκαλούσε τον ήλιο του και ήταν από τους αγαπημένους του παίκτες.Να σημειώσουμε ότι η Μπαρσελόνα, αν και δεν είχε ανανεωθεί αυτόματα το συμβόλαιό του φέτος επειδή ειχε παίξει πέρυσι 16 παιχνίδια και όχι τα απαιτούμενα 19,είχε προσφέρει ανανέωση στον παίκτη σα να είχε συμπληρώσει τις προυποθέσεις.
Επίσης κάνοντας έναν απολογισμό να σας αναφέρουμε ότι ο Κειτά στα 4 χρόνια του στην Μπάρσα φεύγει με 14 τρόπαια!Σκόραρε 22 γκολ,μερικά από τα οποία σημαντικά,έδωσε 11 ασίστ και αγωνίστηκε σε 188 επίσημους αγώνες.Έχασε 7 από τα 119 παιχνίδια της Λίγκα στα οποία αγωνίστηκε και 15 από τα 188 σε όλες τις διοργανώσεις.Την τελευταία φετινή του χρονιά έπαιξε 90 λεπτά σε δύο από τα 42 παιχνίδια της Μπάρσα στα οποία πήρε μέρος.Τον τελικό του ευρωπαικού Σούπερ Καπ και τον ημιτελικο του παγκοσμίου συλλόγων.
Sandro Rosell tw (πρόεδρος): "Seydou, καλή τύχη στο νέο σύλλογο σου και σ'ευχαριστούμε πολύ για όλα."
Tw Pique:"Ήταν τιμή μου να μοιραστώ τα αποδυτήρια με τον Κεϊτά για 4 χρόνια. Ένα παράδειγμα μέσα και έξω από το γήπεδο.Καλή τύχη, φίλε μου!"
Τα γκολ του Κειτά το Μάιο του 2011 που έδωσε το πρωτάθλημα και το τελευταίο του στην ομάδα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου