Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

Το ποδόσφαιρο παίζεται με τα ... πόδια


Μπορεί η Εθνική Ισπανίας να κατέκτησε το Euro σκορπώντας ρίγη συγκίνησης και ενθουσιασμού στη Μαδρίτη, όμως υπάρχουν και κάποιοι ... φανατικοί "Ισπανοί" που θα προτιμούσαν η κούπα να καταλήξει στην Πορτογαλία. Ο λόγος γιά τον πρόεδρο της Ρεάλ Μαδρίτης Φλορεντίνο Πέρεθ που δεν θέλει με τίποτα να δει μιά τέταρτη συνεχόμενη χρυσή μπάλα στα χέρια του Μέσσι και είχε επενδύσει πολύ στις καλές εμφανίσεις του Κριστιάνο Ρονάλντο στα γήπεδα της Πολωνίας και της Ουκρανίας. Ατυχώς γιά τον ίδιο, στο κρίσιμο παιχνίδι με την Ισπανία ο Ρονάλντο εξαφανίστηκε κι έτσι το όνειρο της Χρυσής Μπάλας ξεθώριασε τόσο πολύ που δεν το πιστεύει πιά ούτε ο Πορτογάλος. Ετσι τώρα ο Φλορεντίνο σπονσονάρει άλλον υποψήφιο: Τον Ικερ Κασίγιας, τον οποίο τα μαδριλένικα μέσα προσπαθούν να προωθήσουν σαν βασικό υποψήφιο γιά τη Χρυσή Μπάλα. Ομως κι εδώ υπάρχουν εμπόδια και μάλιστα προέρχονται μέσα από το ίδιο του το "σπίτι". Καθώς ο επίτιμος πρόεδρος της Ρεάλ Μαδρίτης και "σημαία" της, ο Αλφρέδο Ντι Στέφανο, δήλωσε χθες, ανήμερα των 86ων γεννεθλίων του, πως ο Κασίγιας δεν συγκεντρώνει πιθανότητες να πάρει τη χρυσή μπάλα, αφού το ποδόσφαιρο παίζεται με τα πόδια και το δίκαιο είναι ο τίτλος να καταλήξει στον καλύτερο ποδοσφαιριστή ... Οταν έχεις τέτοιους ... επίτιμους τί να σου κάνει και ο πρόεδρος ...

σσ. Να δω τον Μουρίνιο να δηλώνει πως πρέπει να πάρει τη Χρυσή Μπάλα ο Κασίγιας και τί στο κόσμο ...

Πηγή: ElMundoDeportivo.com

1 σχόλιο:

daskalos είπε...

Jordi Alba:''ΑνυπομονΏ να παίξω με τον καλύτερο παίκτη του κόσμου. Οι παίκτες της Μπάρσα στην εθνική ομάδα μιλούν πολύ γι 'αυτόν.''

Κρόιφ (Ballon d'Or 71 73 74): " Αν κοιτάξετε τις δεξιότητες και τις όμορφες ενέργειες, είναι προφανές ότι ο Μέσσι είναι ο καλύτερος παίκτης στον κόσμο" [μέσω MD]