Μετά τον Αντρές Ινιέστα, χθες ήταν σειρά του σπουδαίου Πάου Γκασόλ, που απάντησε για 45 λεπτά σε ερωτήσεις θαυμαστών, μέσω βίντεο συνομιλίας στο twitter την οποία παρακολούθησαν πάνω από 3000 άνθρωποι.
Ο Πάου, που σήμερα έχει γενέθλια (γίνεται 32 χρονών) δεν θέλησε να απαντήσει σε ερωτήσεις που αφορούσαν σε μια πιθανή επιστροφή του στην Ευρώπη για λογαριασμό της Μπάρσα, καθώς όπως ο ίδιος είπε, το μυαλό του αυτή την στιγμή είναι στο NBA. Ας δούμε μερικά αποσπάσματα των όσων είπε ο power forward των Λος Άντζελες Λέικερς :
Χάρηκα πολύ για την κατάκτηση του τίτλου από την Μπάρσα. Ήταν πολύ κλειστή σειρά, θα μπορούσε να το έχει πάρει και η Μαδρίτη, νομίζω ότι το πλεονέκτημα έδρας της Μπάρσα, ακόμη και αν "έσπασε" δύο φορές η έδρα, αποδείχθηκε καθοριστικό.
Στους Ολυμπιακούς Αγώνες δεν θα παίξουμε από την αρχή με τις Η.Π.Α. Υπάρχουν πολλές σπουδαίες ομάδες. Δεν υπάρχει κανένας φόβος. Είναι σπουδαία ομάδα και εμείς επίσης είμαστε δυνατοί. Όταν έρθει εκείνη η ώρα θα δούμε.
Είμαι ενθουσιασμένος που ο Στίβ Νας ήρθε στους Λέικερς, είναι σπουδαίος παίκτης και θα μας βοηθήσει. (σ.σ. σαφής ένδειξη της επιθυμίας του, για παραμονή στο L.A.)
Μέσι η Ρονάλντο? Μεγάλοι παίκτες και οι δύο, αλλά προσωπικά δεν έχω καμία αμφιβολία. Ο Μέσι είναι ο καλύτερος στον κόσμο.Κάνει απίστευτα πράγματα.
Παρακολούθησα τον τελικό του euro, χάρηκα για την επιτυχία των παιδιών. Τεράστια ομάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου