Ειδήσεις,φωτορεπορτάζ,προπόνηση,φιλικά προετοιμασίας.Το
barcelonismo.gr σας καλεί να συμμετάσχετε στην προετοιμασία για τη νέα
σεζόν της μεγαλύτερης ομάδας του κόσμου!
Με διπλή προπόνηση,πρωί αυτή τη στιγμή και το απόγευμα στις 8,θα συνεχίσει η Μπάρσα σήμερα την προετοιμασία της μετά και την επιστροφή χθες των διεθνών.Το Σάββατο υπάρχει σημαντικό φιλικό με την Παρί Σεν Ζερμέν.Ας δούμε πως ξεκίνησε τη μέρα του ο αρχηγός πριν από λίγο.
Tw Πουγιόλ: "Καλημέρα.Καλή τύχη στον Marc Muniesa, όλα θα πάνε καλά,crack!!" Μεγάλη αγκαλιά. "
Ενώ ο Ινιέστα επέστρεψε χθες κεφάτος. Tw Ινιέστα:"Πρώτη ημέρα της προπόνησης!Πολύ χαρούμενος που θα συναντηθώ με τους συμπάικτες μου και πάλι!''
Το γράψαμε και αμέσως μετά το φιλικό στην Ταγγέρη.Οι Μπαρτρά και Ρομπέρτο πάνε πολύ καλά.Έτσι η Sport γράφει ότι ο Vilanova είναι ικανοποιημένος με τις επιδόσεις τους.Τους υπολογίζει , αν ο σύλλογος δεν αποκτήσει κάποιον άλλον παίκτη.
Ζέστη στη Βαρκελώνη.Οι Ινιέστα και Πικέ αναπολούν τη θάλασσα σ' ένα μπουκάλι νερό.
Έλα,δε θέλω πολλά πολλά ε;.. Άλλη μια καταπληκτική χρονιά αναμένεται να κάνει ο Σούπερ Μπούσι.












Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου