Τρίτη 31 Ιουλίου 2012

PRE SEASON SUMMER - Διπλά γκάζια

Ειδήσεις,φωτορεπορτάζ,προπόνηση,φιλικά προετοιμασίας.Το barcelonismo.gr σας καλεί να συμμετάσχετε στην προετοιμασία για τη νέα σεζόν της μεγαλύτερης ομάδας του κόσμου!


Με διπλή προπόνηση,πρωί αυτή τη στιγμή και το απόγευμα στις 8,θα συνεχίσει η  Μπάρσα σήμερα την προετοιμασία της μετά και την επιστροφή χθες των διεθνών.Το Σάββατο υπάρχει σημαντικό φιλικό με την Παρί Σεν Ζερμέν.Ας δούμε πως ξεκίνησε τη μέρα του ο αρχηγός πριν από λίγο.
Tw Πουγιόλ: "Καλημέρα.Καλή τύχη στον Marc Muniesa, όλα θα πάνε καλά,crack!!" Μεγάλη αγκαλιά. "
Ενώ ο Ινιέστα επέστρεψε χθες κεφάτος.     Tw Ινιέστα:"Πρώτη ημέρα της προπόνησης!Πολύ χαρούμενος που θα συναντηθώ με τους συμπάικτες  μου και πάλι!''


 Το γράψαμε και αμέσως μετά το φιλικό στην Ταγγέρη.Οι Μπαρτρά και Ρομπέρτο πάνε πολύ καλά.Έτσι η Sport γράφει ότι ο Vilanova είναι ικανοποιημένος με τις επιδόσεις τους.Τους υπολογίζει , αν ο σύλλογος δεν αποκτήσει κάποιον άλλον παίκτη.

Ζέστη στη Βαρκελώνη.Οι  Ινιέστα και Πικέ αναπολούν τη θάλασσα σ' ένα μπουκάλι νερό.
Ο Λίο χαλαρώνει ,ο Βίγια φορτώνει,ο Πέδρο διατατικές.

Έλα,δε θέλω πολλά πολλά ε;..  Άλλη μια καταπληκτική χρονιά αναμένεται να κάνει ο Σούπερ Μπούσι.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια: