Τρίτη 31 Ιουλίου 2012

Μετεφρασμένα πρωτοσέλιδα 31.07.2012

Σήμερα εκτός από τα 3 καταλανικά εξώφυλλα, εκ των οποίων τα συνήθη 2 συνεχίζουν να ασχολούνται με τον Νέυμαρ και η EL 9 αναφέρεται στην επιστροφή των διεθνών, θα κάνω και μια μικρή αναφορά σε άλλα δύο, το ένα γιατί είναι τέλειο, και το άλλο γιατί είναι ανακόλουθο.

Πάμε να τα δούμε ένα ένα


Πλέον είμαστε όλοι εδώ


Ο Πουγιόλ παίρνει το πράσινο φως και οι παίκτες που κατέκτησαν το Γιούρο πλέον προπονούνται υπό τις εντολές του Τίτο 


Μετά τον αποκλεισμό της Ισπανίας στους ολυμπιακούς του Λονδίνου, Άλμπα, Μοντόγια και Τέγιο θα γυρίσουν επίσης πιο σύντομα 


Πρώτη προειδοποίηση: Κλος Γκόμεθ και Ματέου Λαόθ οι διαιτητές για το Σούπερ Καπ Ισπανίας 


26 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΝΕΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΚΑΠ


H Mπελμόντε δεν τα κατάφερε
Η κολυμβήτρια από την Μπανταλόνα έμεινε εκτός του τελικού των 200 μέτρων 


ΧΟΚΕΪ ΕΠΙ ΧΟΡΤΟΥ 
Ο Σάντι Φρέσα σπάει το χέρι του και λέει αντίο στους ολυμπιακούς 


ΓΟΥΟΤΕΡΠΟΛΟ
Φανταστική αρχή της γυναικείας ομάδας απέναντι στην κίνα 






Ο ΝΕΥΜΑΡ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ


Ο παικταράς θεωρεί πως οι Ολυμπιακοί αγώνες κορυφώνουν την περίοδο της ετοιμασίας του στην Βραζιλία 


Έδειξε και πάλι την διαθεσιμότητα του στην Μπάρσα για να προχωρήσει η μεταγραφή του νωρίτερα 


ΑΓΓΕΡ ΚΑΙ ΣΟΝΓΚ, ΣΤΑ ΥΠΟΨΗ
Ο ΣΤΟΠΕΡ ΤΗΣ ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ ΚΑΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΤΗΣ ΑΡΣΕΝΑΛ ΑΡΕΣΟΥΝ ΣΤΟΝ ΒΙΛΑΝΟΒΑ 


ΑΝΗΣΥΧΕΙ Ο ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΝΑΒΑΡΡΟ


Ο ΑΓΚΝΕΛ ΞΕΦΤΙΛΙΖΕΙ ΤΟΝ ΛΟΧΤΕ


Ο ΜΙΓΓΙΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ "MEA CULPA"

"Καταλαβαίνω τις κριτικές για την αποτυχία"


ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ
Πλέον λοίπουν μόνο οι ολυμπιακοί 


Ο ΠΟΥΓΙΟΛ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΦΩΣ 


ΚΑΗΚΕ Η ΦΕΡΡΑΡΙ ΤΟΥ ΜΠΑΝΕΓΚΑ 






Η Mundo Deportivo σας παρουσιάστηκε ήδη νωρίτερα εδώ 






Φανταστική φώτο έχει η Σούπερ Ντεπόρτε της Βαλένθια με την φλεγόμενη Φεράρι. Αυτός ο παίχτης δεν παίζεται αφού ενώ πρώτα είχε σπάσει το πόδι του ενώ πήγαινε να βάλει βενζίνη επειδή τον πάτησε το ίδιο του το αμάξι γιατί ξέχασε να βάλει χειρόφρενο, τώρα έκαψε την Φεράρι του... 



Τέλος η Σούπερ έχει συνέντευξη του Καράμπελα ο οποίος Λέει "Θα αφήσω και την καρδιά μου για την Λεβάντε". 
 


(σ.σ. Για περισσότερες πληροφορίες για το θέμα στο blog balacticos του φίλου Ν. Περπερίδη)




Κλείνω με της AS. Οι μαδριλένικες εφημερίδες, από τότε που είδαν ότι ο Μόου δεν υπολόγιζε τον Κακά έβαζαν κάθε μέρα εξώφυλλα τύπου "Πωλείται ο Κακά", "Κακά βρες ομάδα", "Πάρα πολύ κοντά στην Μίλαν ο Κακά", "Τώρα στην προετοιμασία θα φύγει για Ιταλία και δεν θα γυρίσει Μαδρίτη" κτλ κτλ

Σήμερα λοιπόν, που φαίνεται πως δεν μπορούν να τον πουλήσουν, γράφει....

Ο ΚΑΚΑ ΜΕΝΕΙ
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ Ο ΜΟΟΥΡΙΝΙΟ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΙ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ

Τελικά φεύγει η μένει;;; Όπως έχουμε αναφέρει πολλές φορές, τα μαδριλενικα ΜΜΕ προσπαθούν ουκ ολίγες φορες να χάσουν την αξιοπιστία τους και το καταφέρνουν καλά! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: