Ο Caye "προειδοποιεί" για τους διαιτητές του Σούπερ Καπ στο σημερινό του σκίτσο ενώ ο ΚΑΡ δίνει την δική του εκδοχή για το ωράριο του φιλικού με την Παρί...
![]() |
ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ! ΚΛΟΣ ΓΚΟΜΕΘ ΚΑΙ ΜΑΤΕΟΥ ΛΑΟΘ ΓΙΑ ΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΚΑΠΔΗΛΑΔΗ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΑ ΟΙ ΤΟΥ ΜΟΟΥΡΙΝΙΟ... ...ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΚΑΠ ΣΤΟ ΜΠΕΡΝΑΜΠΕΟΥ |
![]() |
Το παιχνίδι με την Παρί θα ξεκινήσει 15 λεπτά πιο νωρίς από το προβλεπόμενοΛΟΓΙΚΟ! ΑΦΟΥ ΕΙΔΑΝ ΟΤΙ Η ΜΠΑΡΣΑ ΟΣΟ ΠΙΟ ΑΡΓΑ ΠΑΙΖΕΙ ΤΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΚΟΛ ΒΑΖΕΙ! |


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου