ΜΑΤΖΙΚ ΤΖΟΝΣΟΝ: Η ντρημ τημ θα είχε νικήσει με 20 πόντους την τωρινή ομάδα των ΗΠΑ
ΤΟ ΝΑ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙΣ ΤΗΝ ΤΩΡΙΝΗ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΤΡΗΜ ΤΗΜ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΙΟ ΓΕΛΕΙΟ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΟΤΕ...
...ΝΤΑΞΕΙ, ΙΣΩΣ Η ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΚΡΙΣΤΙΑΝΟ ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΣΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΓΕΛEΙΑ
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου