Τετάρτη 1 Αυγούστου 2012

Μετεφρασμένα σκίτσα 01.08.2012

ΜΑΤΖΙΚ ΤΖΟΝΣΟΝ: Η ντρημ τημ θα είχε νικήσει με 20 πόντους την τωρινή ομάδα των ΗΠΑ
ΤΟ ΝΑ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙΣ ΤΗΝ ΤΩΡΙΝΗ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΤΡΗΜ ΤΗΜ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΙΟ ΓΕΛΕΙΟ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΟΤΕ...
...ΝΤΑΞΕΙ, ΙΣΩΣ Η ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΚΡΙΣΤΙΑΝΟ ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΣΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΓΕΛEΙΑ

O Neymar κάθε φορά είναι πιο κοντά στην Μπάρσα
ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙ ΤΟΣΟ  ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΟΥΜΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια: