Του Marti Perarnau
Εξαιτίας όρων των συμβολαίων τους, 4 πιτσιρίκια είναι πλέον παίκτες της πρώτης
ομάδας: οι Μαρκ Μπαρτρά, Γιονάταν Ντος Σάντος, Μαρτίν Μοντόγια και Μαρκ
Μουνιέσα. Ο Μουνιέσα δυστυχώς είναι εκτός λόγω σοβαρού τραυματισμού. Ο Μπαρτρά
δοκιμάστηκε στα φιλικά της προετοιμασίας, για τον Ντος Σάντος υπάρχουν ακόμα οι
αμφιβολίες και οι ελπίδες ότι θα κάνει το «μπαμ» που όμως ακόμα δεν έχει έρθει
και ο Μοντόγια είναι μέλος της Ολυμπιακής ομάδας. Για λόγους συμβολαίου, ο
Σερζί Ρομπέρτο δεν θα ήταν απαραίτητο να έρθει στην πρώτη ομάδα. Παραμένει ακόμα
θεωρητικά παίκτης της Μπαρσα Β, αλλά οι επιδόσεις του είναι εξαιρετικές. Για την
ακρίβεια, παρόμοιες με του Μπαρτρά. Ο Πεπ είχε ήδη πει για αυτά τα παιδιά, ότι
δεν θα ερχόντουσαν στην πρώτη ομάδα γιατί έτσι θα το έλεγε κάποιο συμβόλαιο
αλλά γιατί το κέρδισαν με το σπαθί τους στην προετοιμασία.
Ας θυμηθούμε και τα λεγόμενα του Τίτο Βιλανόβα: «Να σας θυμίσω σε όλους ότι
και ο Αντρές (Ινιέστα) δεν ήταν ουσιαστικά βασικός στην πρώτη ομάδα μέχρι τα
22-23 του χρόνια και ότι έπρεπε να μάθει να παίζει σε διάφορες θέσεις. Και τώρα
είναι μεταξύ των καλύτερων ποδοσφαιριστών του κόσμου, αλλά δεν ήταν βασικός
μέχρι εκείνη την ηλικία και δούλεψε πολύ για να φτάσει εδώ που είναι τώρα. Το δικό
του παράδειγμα είναι πολύ σημαντικό για τους υπόλοιπους. Και τους λέω: Αν έχετε
την τύχη να φτάσετε εκεί που είναι τώρα ο Αντρεσίτο που δεν ήταν καν βασικός με
το καλημέρα, τι σας κάνει να πιστεύετε ότι εσείς μπορεί να είστε βασικοί στα 18
σας χρόνια»? Είχε επίσης προσθέσει: «Και τα παιδιά και πολλές φορές και αυτοί
που τα περιστοιχίζουν, θα πρέπει να παίρνουν τον χρόνο τους για να ωριμάσουν».
Τα πράγματα λοιπόν είναι ξεκάθαρα: Ό, τι και να λένε τα συμβόλαια, οι θέσεις
κερδίζονται με δουλειά και προσπάθεια. Ευτυχώς δύο από αυτά τα πιτσιρίκια
φαίνεται ότι είναι σε πολύ καλό δρόμο. Ο Μπαρτρά, συμμετείχε σε δύο φιλικά με
την πρώτη ομάδα. Το ταλέντο του είναι τέτοιο και ταυτόχρονα τόσο γνωστό σε
όλους που πλέον δεν νομίζω ότι υπάρχει
κανείς που να εκπλήσσεται. Έκπληξη ήταν η όχι και τόσο καλή σεζόν που έκανε
στην δεύτερη ομάδα, όχι η πολύ καλή προετοιμασία που κάνει. Θα είναι αυτό άραγε
αρκετό για να τον κρατήσει στην παρέα των «μεγάλων»? Το οποιοδήποτε συμπέρασμα
θα ήταν και άκαιρο και ανόητο, μιας και μπορεί να συμβούν τα μύρια όσα. Αλλά ακόμα
κι αν μείνει, αυτό δεν ισοδυναμεί και με θέση στην βασική 11άδα. Έτερον εκάτερον.
Και μετά υπάρχει ο Σερζί Ρομπέρτο, που οι επιδόσεις του ίσως να έχουν
επισκιάσει ακόμα και αυτές του Μπαρτρά. Για το ταλέντο του λέγονται διάφορα εδώ
και χρόνια στην Μάσια, όπου έχει χαρακτηριστεί ως αυτός που θα κληρονομήσει
αυτά που θ’ αφήσουν πίσω τους μια μέρα οι παρόντες μεγάλοι του γηπέδου. Η τελευταία
του σεζόν όμως με την δεύτερη ομάδα, ήταν κακή. Με την πρώτη ομάδα σε δύο
φιλικά, έπαιξε στην θέση του Κεϊτά και όλοι είδαν πάλι εκείνον τον γνωστό Σερζί
που έχει κάνει τους μέχρι στιγμής προπονητές του να τρίβουν τα χέρια τους. Ο μικρός
όχι μόνο χτυπάει, αλλά κοντεύει να «σπάσει» την πόρτα της πρώτης ομάδας, ακόμα
κι αν το συμβόλαιό του δεν αναφέρει τίποτα σχετικό. Ως τώρα και ο Μπαρτρά και ο
Ρομπέρτο, κάνουν αυτό που τους έχει ζητήσει ο Τίτο: να δουλεύουν σιωπηρά για
μια θέση στο Καμπ Νου. Ο χρόνος θα δείξει…

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου