Ο πρόεδρος της Μίλαν, Σίλβιο Μπερλουσκόνι, είναι αποφασισμένος να επαναφέρει
τους Λομβαρδούς στην κορυφή του παγκόσμιου ποδοσφαίρου. Και για να το πετύχει
αυτό, είναι πεπεισμένος ότι θα πρέπει να βαδίσει στα βήματα της Μπαρσελόνα, να
ρίξει δηλαδή το βάρος στα ταλέντα των ακαδημιών: «Το να δημιουργήσουμε μια
μεγάλη ομάδα, πρέπει να βασιστεί στους ταλαντούχους νέους μας παίκτες. Αυτό ακριβώς
που έχει κάνει η Μπαρσελόνα και αυτό θα είναι και το πρότυπό μας. Θυμίζω ότι η
μεγάλη Μίλαν, έτσι είχε πράξει: οι Μαλντίνι, ο Μπαρέζι, ο Κοστακούρτα.
Η κρίση που βιώνουμε όλοι, δεν μας επιτρέπει να ξοδεύουμε 50 εκατομμύρια
ευρώ κάθε χρόνο και να συμπεριφερόμαστε όπως μέχρι πρότινος με τα οικονομικά μας.
Η πρόταση που μας έκανε η Παρί Σεν Ζερμέν για τους Τιάγκο Σίλβα και Ζλάταν, μας
επιτρέπει να φέρουμε σε μια ισορροπία τα οικονομικά του συλλόγου. Ο Κακά όλοι
ξέρουμε ότι είναι από τους παίκτες που έχουν αφήσει το σημάδι τους στην ιστορία
του συλλόγου, αλλά δεν έχω συζητήσει και πολύ με τον Γκαλιάνι το θέμα μιας
ενδεχόμενης επιστροφής του» κατέληξε.
sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου