Τρίτη 28 Αυγούστου 2012

Η 11άδα για το Μπερναμπέου



Ο Τίτο Βιλανόβα έχει σε γενικές γραμμές καταλήξει στην 11άδα που θα παρατάξει αύριο για τον επαναληπτικό του Σούπερ Καπ στο Μπερναμπέου. Οι «εκλεκτοί» θα είναι πάνω κάτω αυτοί που αγωνίστηκαν και στο πρώτο ματς του Καμπ Νου, με ίσως μόνο αμφίβολο τον Αντριάνο που είναι πολύ πιθανό να κάτσει στον πάγκο και να χρησιμοποιηθεί ο Τζόρντι Άλμπα. Αμφίβολη επίσης είναι και η συμμετοχή του Κάρλες Πουγιόλ, οπότε στο κέντρο της άμυνας θα δούμε τους Πικέ και Μασεράνο. Στην συνηθισμένη του θέση αναμένεται να δούμε τον Τσάβι που θα συνοδεύεται από τους Ινιέστα και Μπουσκέτς. Μιλάμε –χωρίς υπερβολές- για την καλύτερη τριπλέτα στην μεσαία γραμμή στον κόσμο. 


Στην επίθεση, ο πολύ καλός μέχρι σήμερα Τεγιό, θα πρέπει ν’ αφήσει την θέση του στον Πέδρο, που φαίνεται ότι παιχνίδι το παιχνίδι γίνεται και πάλι ο καλός του εαυτός. Αφήνοντας εκτός τον Μέσι, που θα είναι αδιαμφισβήτητα στο βασικό σχήμα, ο τρίτος στην επιθετική γραμμή, μάλλον θα είναι ο Αλέξις Σάντσεζ, που εν αναμονή της ανάκαμψης του Βίγια, θα συνεχίσει να δείχνει ότι αξίζει όλο και περισσότερο χρόνο και ευκαιρίες. Στα υπέρ του, συγκαταλέγονται τα πολύ καλά ματς που έχει κάνει κόντρα στην Ρεάλ και ειδικά μέσα στο Μπερναμπέου. Φαίνεται ότι τον Χιλιανό τον εξιτάρει αρκετά η έδρα των Μαδριλένων.

ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: