Ο προπονητής της Μπαρσελόνα, είχε χτες συνάντηση με τους παίκτες για τους οποίους αναζητείται η καλύτερη φόρμουλα εξόδου από την ομάδα. Δηλαδή, τους Ντος Σάντος, Αφελάι και Φοντάς. Ο κόουτς ήθελε να τους ζητήσει συγνώμη για τις δηλώσεις που έκανε ύστερα από το ματς κόντρα στην Οσασούνα, όπου απαντώντας σε ερωτήσεις σχετικά με το αν κάποιος αρνηθεί να φύγει, είχε απαντήσει ότι «η Μπαρσελόνα δεν είναι κοινωνικό ίδρυμα». Σύμφωνα με πληροφορίες της Mundo Deportivo, ο Βιλανόβα απολογήθηκε για τα λόγια του και ξεκαθάρισε ότι στόχος του δεν ήταν ούτε να μειώσει ούτε να προσβάλλει κανέναν. Ήθελε απλά να πει ξεκαθαρίσει ότι ακόμα κι αν μείνουν, δεν θα έχουν πολύ χρόνο συμμετοχής.
Τους τόνισε επίσης ότι δεν έχει κανένα παράπονο και από την αφοσίωσή τους στην ομάδα, αλλά και από την συμπεριφορά τους. Τον αντίκτυπο των δηλώσεών του, τον αντιλήφθηκε βλέποντας τα πρωτοσέλιδα του Τύπου στην επιστροφή από την Παμπλόνα. Μη μπορώντας να μιλήσει με τους τρεις παίκτες την Κυριακή, περίμενε χτες την πρώτη ευκαιρία στην πρωινή προπόνηση για να τους ζητήσει συγνώμη και να λύσει την όποια παρανόηση δημιουργήθηκε, παραδεχόμενος ότι τα όσα είπε ήταν πραγματικά ατυχή και άστοχα.
ElMundoDeportivo.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου