Τρίτη 28 Αυγούστου 2012

Ρομπ Γιόνσεν: «Μιλάμε με αρκετές ομάδες για τον Αφελάι»



Ο ατζέντης του Ιμπραήμ Αφελάι, Ρομπ Γιάνσεν, έκανε δηλώσεις στο ολλανδικό κανάλι NOS, αναφορικά με το μέλλον του πελάτη του: «Ξεκινάμε με το δεδομένο ότι ο Αφελάι θα φύγει δανεικός πριν κλείσει η μεταγραφική σεζόν του καλοκαιριού. Μιλάμε με αρκετές ομάδες και υπάρχει ενδιαφέρον, αλλά είναι η Μπαρσελόνα που αποφασίζει πού θα πάνε οι παίκτες της. Ο Ιμπραήμ, έχει και το ταλέντο και την ποιότητα ώστε να παίξει στην Μπαρσελόνα, αλλά η περσινή σεζόν ήταν άτυχη για εκείνον λόγω του τραυματισμού του. Για να μπορέσει λοιπόν όχι μόνο ν’ ανακτήσει το χαμένο έδαφος αλλά και να εξελιχθεί ακόμα περισσότερο, ο σύλλογος του είπε πως για να μπορέσει να έχει την θέση που τόσο πολύ θέλει στην Μπάρσα, το καλύτερο θα ήταν να πάει σε άλλη ομάδα δανεικός για να έχει χρόνο συμμετοχής. Επαναλαμβάνω, ότι μιλάμε για δανεισμό.


Ο Ιμπραήμ θα σκεφτεί πριν αποφασίσει. Είναι ένα μυαλωμένο και σοβαρό παιδί, ικανό ν’ αποφασίζει για τον εαυτό του. Βρίσκεται βέβαια σε συνεχείς συζητήσεις και με την ομάδα, τον προπονητή του, με μένα. Δεν θέλω να μιλήσω για ονόματα συγκεκριμένων ομάδων που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για εκείνον, αν και ξέρω πολύ καλά ότι είναι πολλά αυτά που λέγονται και γράφονται». Συγκεκριμένα, φήμες θέλουν διάφορους αγγλικούς συλλόγους όπως τις Λίβερπουλ, Τότεναμ, Άρσεναλ και Νιούκαστλ, να τον έχουν προσεγγίσει. Άλλοι κάνουν λόγο ότι θα είναι τελικά η Ίντερ του Γουέσλι Σνέιντερ, η ομάδα που θα τον εντάξει στο δυναμικό της.

ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: