![]() |
| Η ομάδα του 1995-96 |
Δεακέξι χρόνια πέρασαν απ την τελευταία φορά που η Μπάρσα είχε τόσο λίγους ξένους στο ρόστερ της. Συγκεκριμένα μιλάμε γιά τη σεζόν 1995 - 1996, όταν οι blaugrana είχαν μόλις 5 μη "Ισπανούς" στη σύνθεσή τους (Ποπέσκου, Προσινέτσκι, Χάτζι, Κόντρο και Φίγκο).
Σήμερα, η ομάδα του Τίτο Βιλανόβα έχει μόλις 8 ξένους δηλωμένους στην πρώτη ομάδα, χωρίς βέβαια ακόμα να έχει κλείσει η μεταγραφική περίοδος. Σημαντικό είναι ακόμα το γεγονός πως το 68% του σημερινού δυναμικού της ομάδας προέρχεται από τα "σπλάχνα" της, τη θρυλική Masia.
Αντίθετα, το ρεκόρ συνύπαρξης ξένων παικτών στο ρόστερ της Μπάρσα, το συναντάμε στις σεζόν 98-99, 06-07 και 07-08, όταν η πρώτη ομάδα είχε 15 ξένους στη σύνθεσή της
Πηγή: sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου