Από τον Παναγιώτη Δάσκαλο Πετμεζά
Στις VIP θέσεις του highspeed 4 στο ταξίδι για τις Κυκλάδες ο Γιάννης Αλαφούζος, πρόεδρος της Παναθηναικής συμμαχίας χαλαρός και ευγενικός μιλά στο barcelonismo.gr πριν από λίγο για την Μπάρσα, εκφράζει το θαυμασμό του, ζητά να μάθει πράγματα για το διοικητικό μοντέλο της, συζητά για το ελληνικό ποδόσφαιρο, δείχνει την αγάπη του και το όραμα του για την Παναθηναική συμμαχία. Η ανταλλαγή και αφομοίωση των πολιτισμών των ομάδων, που άλλωστε είναι στα γονίδια της Μπάρσα. Η συζήτηση επεκτάθηκε σε πολλά θέματα και ποδοσφαιρικές απόψεις, έως και μεταγραφικά θέματα. Ιδού τα κυριότερα στιγμιότυπα της.
Πρώτος ο Γιάννης Αλαφούζος ρώτησε πληροφορίες για την Μπάρσα έχοντας απορίες για το ιδιοκτησιακό καθεστώς της. Αφού τον ενημερώσαμε για το καταστατικό, τα μέλη, τη διακοπή εγγραφών μελών , τη συνδρομή, τη διαφήμιση στη φανέλα, τις προτάσεις μομφής απλών μελών, ήταν η σειρά μας να ρωτήσουμε.
Τι ξέρετε για την Μπάρσα;
Αυτό που γνωρίζω είναι ότι πρόκειται για μια καταλανική ομάδα η οποία έχει πολιτικό χαρακτήρα, είναι ένα πολιτικό κίνημα. Συνδέεται με την κοινωνία και την ιστορία της Καταλωνίας που ζητά ανεξαρτησία. Είναι μια πολύ σπουδαία ομάδα που τη θαυμάζεις και χαίρεσαι να τη βλέπεις. Βάβαια να σας πω ότι εγώ με τα παιδιά μου βλέπω περισσότερο, για να μη πω μόνο, τον Παναθηναικό και την Εθννική Ελλάδας. Αλλά όταν την παρακολουθώ περνώ καλά.
Η Παναθηναική συμμαχία δημιουργήθηκε για να συσπειρώσει τον κόσμο του Παναθηναικού σε μια δύσκολη στιγμή ή για να αλλάξει το ιδιοκτησιακό καθεστώς του Παναθηναικού;
Σκοπός μας είναι να μην υπάρχει διοίκηση, να ανήκει ο Παναθηναικός στους οπαδούς του, να ανήκει σε όλους. Να μην υπάρχει μεγαλομέτοχος, ο ισχυρός χρηματοδότης. Πέραν της συμμαχίας, στόχος είναι η οικονομική αυτοτέλεια. Θέλουμε κάθε μέλος να έχει φωνή με τη ψήφο του. Αυτή τη στιγμή τα ιδρυτικά μελη έχουν εκλέξει ένα διοικητικό συμβούλιο, αλλά το Σεπτέμβριο θα πραγματοποιηθεί γενική συνέλευση. Επαναλαμβάνω ότι όλα αυτά αποσκοπούν στη υλοποίηση του οράματος που θα καταπολεμήσει και τη βία και είναι θέμα οργάνωσης να ανήκει ο Παναθηναικός στον κόσμο του. Να μην εξαρτάται από τις έριδες και τα έσοδα πλουσίων ,να ανήκει στα εκατομμύρια των οπαδών του, στους συνδέσμους, να αγκαλιαστεί από τους απλούς ανθρώπους. Μας αγκαλιάζουν όπου πηγαίνουμε όπως χθες στην Κύπρο ή στη Νέα Υόρκη. Ήταν συγκινητική η στιγμή όταν ένας οπαδός του Παναθηναικού σε αναπηρικό καροτσάκι ήρθε να δώσει από το υστέρημα του τη συνδρομή του στη συμμαχία.
Πιστεύετε όυι οι έλληνες φίλαθλοι έχουν την αθλητική παιδεία για αυτό το εγχείρημα;
Σίγουρα υπάρχουν ελαττώματα στους Ελληνες φιλάθλους, δεν είναι όλα τέλεια. Μπορούμε όμως να προσπαθήσουμε και κυρίως να βαδίσουμε βήμα βήμα χωρίς πολλά λόγια, αλλά δουλειά και συνέπεια.
Είναι οι υποδομές και οι ακαδημίες της Μπάρσα παράδειγμα για τον Παναθηναικό;
Φυσικά. Για μας είναι στρατηγική επιλογή η ανάπτυξη των ακαδημιών. Και όχι μόνο για ωφέλεια του Παναθηναϊκού, αλλά για την ανάπτυξη του ελληνικού ποδοσφαίρου γενικότερα. Το έχει ανάγκη το ελληνικό ποδόσφαιρο, θέλουμε να στηριχτούμε σε Ελληνες παίκτες.
Είχατε φέτος το καλοκαίρι κάποια άμεση ή έμμεση επαφή με την Μπάρσα για μεταγραφή στον Παναθηναικό;
Όχι, καμία επαφή. Πρέπει να σας πω εδώ ότι από τη στιγμή που αναλάβαμε στον Παναθηναικό όσο αφορά τις μεταγραφικές δυνατότητες, διαπιστώσαμε ότι ο Παναθηναικός είναι απομονωμένος στην αγορά. Περίμενα τον Παναθηναικό πιο δικτυωμένο σε τέτοια θέματα.
Σα; ευχαειστώ πολύ.
Εγώ ευχαριστώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου