Κυριακή 12 Αυγούστου 2012

Αποχαιρετισμός στο 3-4-3


Μία από τις καινοτομίες που έφερε πέρυσι στον τρόπο παιχνιδιού της Μπάρσα ο Πεπ Γκουαρντιόλα, ήταν η επιλογή του να παίξει με 3 αμυντικούς σε αρκετά παιχνίδια. Η επιλογή αυτή κάποιες φορές απέδωσε, κάποιες άλλες όμως εξέθεσε τον προπονητή, όπως γιά παράδειγμα εκείνο το 2-2 στο πρωτάθλημα στο Μεστάγια, όταν ο Ματιέ έκανε περίπατο αρκετές φορές από αριστερά πληρώνοντας τη γύμνια των blaugrana στα δεξιά της άμυνάς τους. Η κίνηση του Γκουαρντιόλα, που από πολλούς ερμηνεύτηκε σαν προσπάθεια να ανοίξει μιά επιπλέον θέση στο κέντρο γιά να χωρέσει ο Σεσκ δεν φαίνεται να γίνεται αποδεκτή από τον νέο τεχνικό Τίτο Βιλανόβα. 



Ο οποίος σε όλα τα παιχνίδια προετοιμασίας έπαιξε με 4 στην άμυνα. Ακόμα και κόντρα στην Παρί που δεν είχε στη διάθεσή του ούτε τον Αντριάνο που ήταν τραυματίας, ούτε τον Ζόρντι Αλμπα λόγω Ολυμπιακών αγώνων. 
Ας δούμε λοιπόν τις τετράδες άμυνας που χρησιμοποίησε η Μπάρσα στα 5 φιλικά προετοιμασίας:


Αμβούργο - Μπάρσα: Άλβες, Μπαρτρά, Μασεράνο, Αντριάνο.

Ραγιά Καζαμπλάνκα - Μπάρσα: Άλβες, Μπαρτρά, Mασεράνο, Αντριάνο

Παρί Σεν Ζερμέν - Μπάρσα: Άλβες, Πουγιόλ, Μασεράνο, Πλάνας.

Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ - Μπάρσα: Άλβες, Πουγιόλ, Mασεράνο, Αντριάνο.

Ντιναμό Βουκουρεστίου - Μπάρσα: Άλβες, Πικέ, Μπαρτρά, Ζόρντι Αλμπα.

Με αυτές τις άμυνες, η Μπάρσα δέχτηκε 3 γκολ σε 5 παιχνίδια, το ένα με πέναλντυ. Βεβαίως αυτό δεν σημαίνει τίποτα, αφού είναι πολύ νωρίς ακόμα, ωστόσο είναι ενδεικτικό της διάθεσης του Τίτο να διασφαλίσει τα μετόπισθεν

Πηγή: sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια: