Οι ποδοσφαιριστές της Barça, για μια ημέρα, θα αφήσουν τις γνώριμες εγκαταστάσεις της Ciutat Esportiva Joan Gamper, για μια ανοιχτή στο κοινό προπόνηση που θα λάβει χώρα στο στάδιο Montilivi, στην Girona, περίπου 100χλμ. βορειοανατολικά της Βαρκελώνης.
Η προπόνηση είναι προγραμματισμένη για τις 18:45 (τοπική).
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Barça επιλέγει να προπονηθεί μακρυά από τις εγκαταστάσεις της, επισκεπτόμενη άλλες περιοχές της Καταλονίας. Τον Φεβρουάριο του 2010, ο τότε προπονητής της ομάδας Pep Guardiola, με τους παίκτες του είχαν κάνει προπονήσεις στο Palafrugel και στο Reus.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου