Τον Δεκέμβριο θέλει να υπογράψει ο Νέιμαρ με την
Μπαρσελόνα, όταν δηλαδή ολοκληρώνεται το πρωτάθλημα στην Βραζιλία και ανοίγει η
μεταγραφική περίοδος στην Ευρώπη. Το όνειρό του είναι να επιστρέψει στην
Βραζιλία με το χρυσό μετάλλιο, να βοηθήσει την Σάντος που βρίσκεται κοντά στην
ζώνη του υποβιβασμού και μετά να φύγει για τον προορισμό της μοίρας του, όπως πιστεύει:
την Μπαρσελόνα. Ο καλός του φίλος, Αλεσάντρε Πάτο, που ήρθε στην Ευρώπη σε
ηλικία 17 χρονών, τον έχει προειδοποιήσει ότι το ποδοσφαιρικό στιλ εδώ είναι
διαφορετικό, αλλά για έναν παίκτη της ποιότητάς του η προσαρμογή δεν θα είναι
και τόσο δύσκολη.
Η ολοκλήρωση της μεταγραφής του δεν είναι θέμα
χρημάτων. Στην Βραζιλία είναι ο πλέον ακριβοπληρωμένος ποδοσφαιριστής και
παγκοσμίως συγκαταλέγεται στο top 10 της σχετικής λίστας. Ποδοσφαιρικά όμως, δεν υπάρχει καλύτερο μέρος
για να βελτιωθεί και να ωριμάσει από την Μπάρσα. Ο Ντάνι Άλβες του έχει
εξηγήσει την πραγματικότητα και τα δεδομένα του συλλόγου και ο ίδιος ο νεαρός
άσος αδημονεί να βρεθεί στην ίδια ομάδα με τον Μέσι. Για τους Καταλανούς όμως,
το πρόγραμμα επί του παρόντος τουλάχιστον, δεν αλλάζει. Ο Νέιμαρ έχει
σχεδιαστεί να έρθει το καλοκαίρι του 2013.
Κάτι τέτοιο όμως μπορεί και ν’ ανατραπεί, αν
λάβουμε υπόψη τι συνέβη πέρσι με τον τραυματισμό του Βίγια. Ο Πεπ είχε τότε
αποφασίσει να μην πάρει άλλον επιθετικό, κάτι που στοίχισε ακριβά στην ομάδα. Και
ο σύλλογος δεν θέλει να επαναληφθεί κάτι τέτοιο. Η Μπαρσελόνα έχει ήδη την
δέσμευση της Σάντος ότι μπορεί να ξεκινήσει τις διαπραγματεύσεις μετά την λήξη
των Αγώνων, χωρίς όμως να σημαίνει ότι επισπεύδεται κάποια διαδικασία. Στα 20
του χρόνια, ο Νέιμαρ έχει όλο το μέλλον μπροστά του. Και δεν υπάρχει βιασύνη να
φύγει από την Βραζιλία. Οι προτεραιότητες του Τίτο αυτήν την στιγμή είναι άλλες,
αλλά ας έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά…
ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου