Ένα άρθρο του Toni Frieros, πολύ σχετικό και με το θέμα για την επερχόμενη ΓΣ που δημοσιεύσαμε πριν λίγο
ΜΠΕΛΑΣ! Έχω ένα μουλάρι που μιλάει! Είναι πολύ θεαματικό και προσπαθώ να πουλήσω το θέαμα σε όποιον μου δώσει περισσότερα χρήματα. Έχω έναν αγοραστή που μου δίνει μια περιουσία και φαίνεται πως θα υποχρεώσει το μουλάρι να μιλάει μερικές φορές την Κυριακή στις 12 το μεσημέρι και άλλες το Σάββατο στις 11 το βράδυ, ενώ κάποιες φορές την Δευτέρα, μία εργάσιμη μέρα! Τι ωράρια είναι αυτά! Αρνούμαι! Δεν μπορείς να συμπεριφέρεσαι έτσι στο μουλάρι μου, άνθρωπε μου!
Αν οι ισπανικοί σύλλογοι δεν εισέπρατταν αυτά που εισπράττουν για τα τηλεοπτικά τους δικαιώματα, ούτε ένας από αυτούς, ούτε καν η Real Madrid και η FC Barcelona θα είχαν τους προϋπολογισμούς που έχουν και δεν θα μπορούσαν να πληρώσουν τα αστέρια τους.
Οπότε, πριν να παραπονεθούν, και πριν να δημιουργήσουν εθνικό ζήτημα, θα ήταν καλό, οι υπεύθυνοι των συλλόγων να μην ξεχνάνε πως όποιος πληρώνει, διατάζει. Ακόμα και τους παίκτες. Είναι προτιμότερο, βεβαίως, τα ωράρια να βγαίνουν με μία λογική ώστε να μην κινδυνεύσει η υγεία της κότας που γεννάει τα χρυσά αυγά.
Mediapro, Prisa TV, και όλα τα κανάλια που θέλουν να μεταδώσουν το πρωτάθλημα έχουν κάθε δικαίωμα να εκμεταλλευτούν την επένδυση εκατομμυρίων που θα κάνουν και αν επιτρέπεται να παίζεις στις 10 το βράδυ ή στις 12 το μεσημέρι, θα το κάνουν. Το παράπονο μου είναι πως μένει μόνο μια βδομάδα για να ξεκινήσει το υποτιθέμενα καλύτερο πρωτάθλημα στον κόσμο και ακόμα συζητάμε για αυτά τα θέματα. Όσοι είναι στο παιχνίδι, ας κάνουν μια βόλτα από την Premier ή την Bundesliga να μάθουν
Μετάφραση/απόδοση: Dimos El Grec

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου