Πολλά τα έσοδα για τους συμμετέχοντες στο επόμενο Champions League!
To Champions League δεν είναι απλά η πιο ελκυστική διοργάνωση σε επίπεδο συλλόγων στην Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο, αλλά έχει μεγάλη γοητεία επίσης και για τις τσέπες των συλλόγων! Ο Νικητής της επόμενης διοργάνωσης 2012/2013 θα βάλει στα ταμεία του 37,4 εκατομμυ΄ρια ευρώ ενώ πολλά χρήματα θα λάβουν και όσοι απλώς καταφέρουν να περάσουν στην φάση των ομίλων.
Για τις 32 ομάδες που θα μπουν στους ομίλους, η ανταμοιβή θα είναι τουλάχιστον 8,6 εκατομμύρια ενώ για κάθε νίκη θα υπάρχει αμοιβή ενός εκατομμυρίου επιπλέον. Το να τα δίνεις όλα έχει την ανταμοιβή του...
Η UEFA θα λάβει 1.340 εκατομμύρια σύνολο από την διοργάνωση και το μοίρασμα θα γίνει ως εξής: οι ομάδες που θα περάσουν στους 16 της διοργάνωσης θα λάβουν 3.5 εκατομμύρια. 3.9 εκατομμύρια για όσους περάσουν στους 8 ενώ 4.9 για τους 4 καλύτερους.
Όποιος χάσει τον τελικό θα λάβει άλλα 3.5 εκατομμύρια ενώ ο νικητής 10.5 εκατομμύρια επιπλέον. Εν τω μεταξύ ο νικητής του φετινού Σούπερ Καπ θα λάβει 3 εκατομμύρια ενώ ο χαμένος 2.2.
Πηγή: Goal.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου