Ο Άλεξ Σονγκ μετράει ήδη στο ενεργητικό του μια νίκη μέσα στην έδρα της Ρεάλ, όπου στις 21 Φεβρουαρίου του 2006 με την φανέλα της Άρσεναλ, νίκησε την Ρεάλ για τα προημιτελικά του Τσάμπιονς Λιγκ. Το σκορ είχε γράψει εκείνη την βραδιά 0-1 υπέρ των «κανονιέρηδων». Ο 18χρονος τότε Σονγκ, είχε μπει αλλαγή στα τελευταία δευτερόλεπτα του αγώνα, στην θέση του Σεσκ Φάμπρεγας. Η ευτυχία του ήταν πολύ μεγάλη, παρά το γεγονός ότι αγωνίστηκε μόλις για κάποια δευτερόλεπτα. Τότε και σ’ ένα Μπερναμπέου γεμάτο, 80354 θεατές, η Άρσεναλ του Αρσέν Βενγκέρ, την οποία ο Τύπος της Μαδρίτης αντιμετπώιζε αφ’ υψηλού τις μέρες που προηγήθηκαν του αγώνα, επικράτησε της Ρεάλ χάρη σε γκολ του Τιερί Ανρί ύστερα από αριστοτεχνική πάσα του Σεσκ.
Ο νεαρός Σονγκ, βγήκε στον αγωνιστικό χώρο φορώντας το νούμερο 17. Μόλις που πρόλαβε να παίξει ένα λεπτό, αλλά θυμάται ακόμα εκείνη την νύχτα. Στον επαναληπτικό του Χάιμπουρι, ο Σονγκ δεν αγωνίστηκε καθόλου και είδε από τον πάγκο την Ρεάλ ν’ αποκλείεται από την συνέχεια της διοργάνωσης, παραχωρώντας λευκή ισοπαλία στην Άρσεναλ. Η ομάδα του Λονδίνου έφτασε εκείνη την χρονιά μέχρι τον τελικό του Παρισιού, για να γνωρίσει την ήττα με 2-1 από την Μπαρσελόνα. Ο Σονγκ παρακολούθησε το αγωνιώδες ματς από τις κερκίδες του Σεν Ντενί. Απόψε ο Σονγκ επιστρέφει στο Μπερναμπέου ύστερα από εξίμιση χρόνια και μπορεί να κάνει και το ντεμπούτο του με τα χρώματα της Μπάρσα αν ο Τίτο του δώσει την ευκαιρία. Στα 25 του χρόνια, μπορεί να πανηγυρίσει την πρώτη του κιόλας κούπα σαν παίκτης της Μπάρσα, στο ίδιο γήπεδο που στα 18 του είχε φύγει θριαμβευτής σαν παίκτης της Άρσεναλ.
ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου