Σύμφωνα με την βρετανική εφημερίδα “Daily Mail”, η Τότεναμ θα είναι κατά πάσα πιθανότητα ο προορισμός του Ιμπραήμ Αφελάι. Ο Ολλανδός, θα πάει δανεικός στην ομάδα του Λονδίνου, αναζητώντας τον χρόνο συμμετοχής που δεν θα μπορεί να έχει τουλάχιστον τώρα, στην ομάδα του Τίτο Βιλανόβα. Οι συζητήσεις με την ομάδα του Λονδίνου είναι σε πολύ προχωρημένο επίπεδο και ενδέχεται να υπάρχουν οριστικά νέα ακόμα και σήμερα. Ο ίδιος ο παίκτης μίλησε με τον Τίτο και του ζήτησε άδεια να μην ταξιδέψει στην Μαδρίτη.
Όπως και οι Φοντάς και Ντος Σάντος, έτσι και ο Ίμπι είχε κληθεί για τον επαναληπτικό του Σούπερ Καπ στο Μπερναμπέου. Αν και δεν θα έπαιζε, επιθυμία του Βιλανόβα ήταν όλοι ανεξαιρέτως οι παίκτες να μπορέσουν να γιορτάσουν την κατάκτηση του τροπαίου, χαρακτηριστικό δείγμα του κλίματος που επικρατεί στ’ αποδυτήρια. Ο διεθνής Ολλανδός πάντως, προτίμησε να μείνει για να μπορέσει να πάρει τις αποφάσεις του. Πάλι από την Αγγλία, πηγές αναφέρουν ότι σε περίπτωση που δεν «κλείσει» στην Τότεναμ, θα πάει στην Σάλκε που θα συμμετάσχει στο Τσάμπιονς Λιγκ.
ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου