Τετάρτη 29 Αυγούστου 2012

Κεϊτά: «Πώς να ξεχάσεις την Μπάρσα»?



Ο πρώην παίκτης της Μπάρσα και νυν της Αλιάν Ντερμπίν, Σεϊντού Κεϊτά, επισκέφτηκε τους πρώην συμπαίκτες του στην χτεσινή απογευματινή προπόνηση. Όλοι τον χαιρέτησαν εγκάρδια και μίλησαν για κάποια ώρα μαζί του. Σε δηλώσεις που έκανε μετά στο Barca TV, είπε: «Πώς είναι δυνατόν να έχεις παίξει στην Μπάρσα και να μπορέσεις να την ξεχάσεις? Φυσικά και νιώθω νοσταλγία. Η προσαρμογή μου στην Κίνα πηγαίνει καλά και όσο περνάει ο καιρός, τόσο καλύτερα γνωρίζω την χώρα. Η γλώσσα είναι πολύ δύσκολη, αλλά ευτυχώς έχω μεταφραστή και στα ισπανικά και στα γαλλικά. Επίσης, για καλή μου τύχη, ο προπονητής μιλάει ισπανικά».

sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια: