Τετάρτη 29 Αυγούστου 2012

Μουρίνιο: «Δεν είναι σημαντικό για μένα να κατακτήσω το Σούπερ Καπ εναντίον της Μπάρσα»



Ο Ζοζέ Μουρίνιο μίλησε στην χτεσινή συνέντευξη Τύπου πριν από τον σημερινό επαναληπτικό του Σούπερ Καπ στο Μπερναμπέου. Ο Πορτογάλος τεχνικός της Ρεάλ βρέθηκε αντιμέτωπος με διάφορες ερωτήσεις που αφορούν θέματα της επικαιρότητας της ομάδας, όπως την ήττα από την Χετάφε: «Με την ομάδα μίλησα. Με πληροφόρησαν ότι κάποια ΜΜΕ αναφέρθηκαν σε αυτήν την συζήτηση που είχαμε, δεν ξέρω βέβαια αν βγήκαν προς τα έξω τα σωστά πράγματα ή όχι. Είπα στους παίκτες μου αυτά που έπρεπε να πω και δεν θέλω να επεκταθώ περισσότερο. Ο Μόντριτς θα είναι αυτός που όλοι ξέρουμε, σύντομα. Έχει να προπονηθεί και ν’ αγωνιστεί αρκετό καιρό, αλλά είναι τέτοιος παίκτης που δεν θα χρειαστεί πολύ για να ξαναβρεί την φόρμα του. Ήταν η πρώτη μας προτεραιότητα η απόκτησή του. Θα παίξει στην θέση που αποδίδει καλύτερα και σίγουρα δεν θα είναι αυτή του αριστερού μπακ ή του σέντερ φορ. 


Στο πρώτο ματς του πρωταθλήματος, αξίζαμε την νίκη αν και μπορεί να μην παίξαμε καλά. Στον πρώτο επαναληπτικό του Σούπερ Καπ είχαμε έναν πολύ δύσκολο αντίπαλο και παίξαμε καλά. Το 3-2 είναι ένα σκορ που μπορεί ν’ ανατραπεί. Και αυτό μπορώ να το δεχτώ. Στην Χετάφε, η ομάδα ήταν απαράδεκτη σε όλα τα επίπεδα. Δεν θέλω να σταθώ στην προσωπική απόδοση των παικτών, αλλά ήταν όλοι στο ίδιο επίπεδο. Τους βάζω όλους στο ίδιο τσουβάλι γιατί απλά δεν μπορώ να ξεχωρίσω κανέναν ότι ήταν έστω λίγο καλύτερος από τους υπόλοιπους σε εκείνο το ματς. 

Στον επαναληπτικό με την Μπαρσελόνα δεν θ’ αλλάξουμε κάτι αναφορικά με το πρώτο παιχνίδι. Ήμασταν καλοί στο Καμπ Νου. Όλοι είδανε πώς ισοφάρισε η Μπάρσα, από το 0-1 στο 1-1 μέσα σε ένα λεπτό. Ήταν σημαντική διαφορά. Το ματς θα είναι απρόβλεπτο. Δεν θα βγούμε από το πρώτο λεπτό ν’ αμυνθούμε ούτε να επιτεθούμε. Όταν έχουν εκείνοι την μπάλα θα πρέπει να είμαστε καλοί στ’ αμυντικά μας καθήκοντα και όταν την έχουμε εμείς, δεν θα πρέπει να είμαστε φοβισμένοι. Το σχέδιο είναι απλό: Όταν έχει η Μπάρσα την μπάλα ν’ αμυνόμαστε κι όταν την έχουμε εμείς να βγαίνουμε στην επίθεση. Ο Πέπε δεν είχε πρόβλημα στην προπόνηση και έφυγε νωρίτερα για να προλάβει την γέννηση της κόρης του. Πιστεύω ότι θα είναι ακόμα καλύτερα και ελπίζουμε ότι θα μπορέσει να παίξει.

Οι μεταγραφές δεν έχουν τελειώσει και δεν μπορώ ν’ αποκλείσω τίποτα. Ο Καρβάλιο δεν είναι μέσα στα πλάνα μας για την νέα σεζόν, αλλά έχει συμβόλαιο. Είναι πολλές οι ομάδες που τον θέλουν, γιατί είναι ένας πολύ καλός παίκτης. Η απόφαση είναι δική του: Αν θέλει να συνεχίσει να παίζει ποδόσφαιρο ή να μείνει στην Ρεάλ για να εξαντλήσει το συμβόλαιό του και ουσιαστικά να κλείσει εδώ την καριέρα του. Ο Κακά, αν φύγει έφυγε. Αν μείνει, θα είναι ένας ακόμα παίκτης στην διάθεσή μου και θα προσπαθήσουμε να πάρουμε το καλύτερο που μπορούμε από αυτόν.

Το να κατακτήσω του Σούπερ Καπ ή όχι, το να νικήσω την Μπάρσα ή όχι, δεν είναι κάτι το σημαντικό για μένα αυτήν την στιγμή. Αυτό που έχω ως προτεραιότητα, είναι να καταλάβω αν ο τρόπος που παίξαμε εναντίον της Χετάφε ήταν κάτι το προσωρινό και το συγκυριακό ή αποτέλεσμα ψυχολογικών παραγόντων που έχουν κάνει την εμφάνισή τους στην ομάδα. Μπορεί να χάσω και το Σούπερ Καπ και το ντέρμπι, αλλά θέλω να ξέρω τι παίκτες έχω και τι διάθεση έχουν» κατέληξε. 

ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: