Δευτέρα 13 Αυγούστου 2012

Διαιτητής που αποσύρθηκε θυμάται όταν ειρωνεύτηκε το Μέσι


Δεν ήταν λίγες οι φορές που ο Βάσκος διαιτητής, Εντουάρντο Ιτουράλδε Γκονζάλεζ, είχε προκαλέσει συζητήσεις και διαμάχες, με αποτέλεσμα πέρσι ν’ αναγκαστεί ν’ αποσυρθεί. Όπως λοιπόν φαίνεται, ο Ιτουράλδε είχε ειρωνευτεί τον Μέσι ύστερα από ένα θεαματικό γκολ που πέτυχε ο Αργεντινός για λογαριασμό της Μπαρσελόνα. Όταν ερωτήθηκε σε συνέντευξη που παραχώρησε στο επίσημο περιοδικό της Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας για το αν θυμάται κάποιο περιστατικό που σημάδεψε την καριέρα του, απάντησε: «Ο Μέσι σκόραρε και του είπα: Λίο, μην παίρνεις πολύ αέρα, αυτό το γκολ θα το έβαζα ακόμα κι εγώ. Και ο Μέσι έμεινε άφωνος να με κοιτάζει».



Εκτός όμως από τον Μέσι, ένα αλησμόνητο για τον Ιτουράλδε συμβάν, είχε συμβεί και με τον Ραούλ: «Σ’ ένα Ρεάλ-Βαλένσια, οι Βαλενσιάνοι κέρδιζαν με 0-3 και μετά το ημίχρονο η Ρεάλ είχε μειώσει σε 2-3. Σχεδόν στην εκπνοή του ματς, σφύριξα φάουλ. Ο Τόσακ που ήταν τότε προπονητής της Ρεάλ, σηκώθηκε έξαλλος και μπήκε στον αγωνιστικό χώρο. Τον απέβαλλα και όταν σημείωνα στο φύλλο αγώνα, ένιωσα κάποιον να με τραβάει από το μπράτσο. Ήταν ο ίδιος ο Ραούλ, που μου είπε: τα προβλήματά σου είναι στο γήπεδο και όχι εκτός». Και με τους δύο παίκτες πάντως, ο Ιτουράλδε διατηρεί πλέον πολύ καλές σχέσεις.

ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: