Δευτέρα 13 Αυγούστου 2012

Προσφέρουν Ντος Σάντος και Φοντάς στον Όφερμαρς

O Μαρκ Οβερμαρς με τον Τσάβι Ερνάντες

Ο τεχνικός διευθυντής του Άγιαξ, Μαρκ Όφερμαρς και ο προπονητής της ομάδας, Φρανκ Ντε Μπερ, επιθυμούν διακαώς να ενισχύσουν την ιστορική ολλανδική ομάδα με τους νεαρούς άσους που δεν έχουν προς το παρόν χώρο στα σχέδια του Τίτο Βιλανόβα. Στην αρχή, οι προτεραιότητες ήταν οι Κρίστιαν Τεγιό και Μαρκ Μουνιέσα. Ύστερα, άρχισαν οι φήμες για τον Σερζί Ρομπέρτο και ο τελευταίος που προστέθηκε στην λίστα των Ολλανδών, είναι ο Αντρέου Φοντάς, που πλέον έχει αποθεραπευτεί από τον τραυματισμό στο γόνατο που τον κράτησε για περίπου 7 μήνες παροπλισμένο. Λίγες μέρες πριν, ο Αντόνι Ζουμπιζαρέτα και ο Ραούλ Σανγιεχί, διεμήνυσαν στον Όφερμαρς ότι δεν σκοπεύουν ν’ αφήσουν ούτε τον Τεγιό ούτε και τον Σερζί Ρομπέρτο να φύγουν, αλλά προσέφεραν τον Φοντάς. 


Ο Όφερμαρς με την σειρά του μίλησε για τις προθέσεις της Μπαρσελόνα στον Ντε Μπερ, ο οποίος έσπευσε να τηλεφωνήσει στον καλό του φίλο, Πεπ Γκουαρντιόλα, για να ζητήσει την γνώμη του. Και ο Μαρκ, αφού πήρε το ΟΚ του Ντε Μπερ, βρέθηκε στο Βουκουρέστι για να συζητήσει ενώπιος ενωπίω με τους Ζουμπιζαρέτα και Μπαρτομέου. Η έκπληξη όμως για τον Όφερμαρς ήρθε όταν μίλησε με τον ίδιο τον Φοντάς, ο οποίος του είπε ότι δεν θέλει να παίξει στον Άγιαξ. Εκτός όμως από τον Φοντάς, ο Ντε Μπερ έχει στα πλάνα του και τον Γιονάταν Ντος Σάντος ο οποίος αν δεν φύγει δανεικός, θα γίνει οριστικά παίκτης της πρώτης ομάδας.

ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: