Δευτέρα 27 Αυγούστου 2012

Πρώτο ματς για Τόμιτς, Τζαουάι, Αμπρίνες και Τοντόροβιτς



Τα 4 νέα αποκτήματα της Μπαρσελόνα στο μπάσκετ, πλην του Σαρούνας Γιασικεβίτσιους, έπαιξαν χτες στο πρώτο τους παιχνίδι με την φανέλα της ομάδας. Οι Τόμιτς, Τζαουάι, Αμπρίνες και Τοντόροβιτς, συμμετείχαν στο φιλικό εναντίον της Ασίγνια Μανρέσα. Αν και το ματς διεξήχθη κεκλεισμένων των θυρών και καμία από τις δύο ομάδες δεν γνωστοποίησε το τελικό σκορ, σύμφωνα με πληροφορίες της Mundo Deportivo, η Μπάρσα ήταν αυτή που πήρε την νίκη. Οι νεοαποκτηθέντες, ήταν ιδανικοί παρτενέρ του Έ      ραζεμ Λόρμπεκ που φαίνεται ότι γύρισε με γεμάτες τις μπαταρίες από τις διακοπές του. Ο Σλοβένος ήταν το σημείο αναφοράς στην επίθεση της Μπάρσα, που είδε και τους Τόμιτς, Τζαουάι και Τοντόροβιτς να δίνουν εξαιρετικά δείγματα γραφής. Πρέπει ν’ αναφερθούμε όμως και στην ροπή που έχει ο Τόμιτς να κάνει ανούσια φάουλ και στην αστοχία του Τζαουάι στις ελεύθερες βολές. 


 
Ο αντίπαλος της Μπάρσα, είναι σε φάση ριζικής αναδόμησης. Πολλά τα νέα πρόσωπα σε σχέση με πέρσι, σε μια ομάδα που κάθε καλοκαίρι αναγκάζεται να κάνει αλλαγές εξαιτίας των οικονομικών της δεδομένων. Λίγοι έμειναν από τους περσινούς παίκτες και η εικόνα της ήταν πιο αμυντική σε σχέση με πέρσι, μολονότι προσπάθησε και πάλεψε να κρατήσει υψηλούς ρυθμούς στο παιχνίδι. Σε κάποιες στιγμές κόντραρε την Μπάρσα, αλλά η διαφορά δυναμικότητας έγειρε την πλάστιγγα υπέρ του πιο ισχυρού. Από τα ευχάριστα της αναμέτρησης, ήταν η χρησιμοποίηση νέων παικτών όπως των Οριόλ Παουλί, Τζόζεπ Πέρεζ και Τζοάν Κρέους Κουστόδιο. Ο γιος του τεχνικού διευθυντή της ομάδας των μπλαουγκράνα, ήταν μεταξύ των διακριθέντων για την διάθεση με την οποία έπαιξε και τα καλά του σουτ. 

ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: