Αναφορικά με τα όσα είδαν το φως της δημοσιότητας και κάνουν λόγο για την αντιεπαγγελματική του συμπεριφορά στην Άρσεναλ, μίλησε ο Άλεξ Σονγκ. Ο άσος από το Καμερούν, φάνηκε αρκετά πικραμένος και θυμωμένος για αυτά που λέγονται στην Αγγλία: «Τα ΜΜΕ λένε ότι από τον σύλλογο βγαίνει πως η συμπεριφορά μου ήταν κακή και αντιεπαγγελματική και ότι αργούσα να πάω στις προπονήσεις. Κάτι τέτοιο με εξέπληξε και με απογοήτευσε πολύ. Και νιώθω έτσι γιατί όλα αυτά είναι ψέματα και ανακρίβειες. Πρόθεση δική μου ήταν να μείνω στην ομάδα, αλλά κάθε φορά που προσπαθούσα να μιλήσω για την ανανέωση του συμβολαίου μου, το απέφευγαν το θέμα. Δεν μπορώ και να καταλάβω για ποιο λόγο λένε ότι είχα προβλήματα με τον Αρσέν Βενγκέρ, έναν άνθρωπο που τον νιώθω σαν πατέρα μου. Μέσα σε όλη αυτήν την κατάσταση, η πρόταση της Μπάρσα ήτανε μάννα εξ ουρανού. Αν η καλύτερη ομάδα του κόσμου αναγνωρίζει την αξία σου, τότε μάλλον κάνεις καλά την δουλειά σου. Το είπα και θα το ξαναπώ, πως όταν σου παρουσιάζεται μια τέτοια μοναδική ευκαιρία δεν την αφήνεις να πάει χαμένη».
sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου