Όσοι έχουν πάει Βαρκελώνη ξέρουν ότι το Μετρό στις 12 κλείνει εκτός από το Σαββατοκύριακο που κρατά ως τις 2.To spotr.es καταγγέλει σήμερα με δημοσίευμα του την κατάσταση που δημιουργήθηκε μετά το τέλος του κλάσικο και ζητά επιτέλους από το δημοτικό συμβούλιο και το Δημαρχείο της πόλης κάτι να γίνει καθώς το βράδυ της Πέμπτης επικράτησε χάος.Χιλιάδες φίλαθλοι με τη λήξη του κλάσικο βρήκαν το μετρό κλειστό και είχαν πρόβλημα επιστροφής στα σπίτια τους.Ο συνωστισμός στους σταθμούς Les Corts και Badal ήταν μεγάλος και υπάρχει προβληματισμός για το ποιος θα αναλάβει το κόστος επέκτασης του ωραρίου λειτουργίας του Μετρό σε τέτοιες περιπτώσεις.
Πηγή:sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου