Συνέντευξη τύπου έδωσε μετά τη χθεσινή απογευματινή προπόνηση έδωσε ο Τσάβι που μίλησε για πολλά και εξέφρασε το θαυμασμό του στον Ινιέστα.
Τσάβι:''Ο Ινιέστα ήταν εντυπωσιακός, του το είπα αμέσως μετά το σφύριγμα.Ο Andres έχει τα πάντα, ντρίμπλα, μέσα έξω, σταματήματα, είναι εντυπωσιακός."
"Έχουμε ένα παράξενο συναίσθημα. Ήμασταν καλύτεροι, είχαμε περισσότερη κατοχή, περισσότερες πιθανότητες ... Είναι μια νίκη, αλλά θα μπορούσε να ήταν μεγαλύτερη."
"Έκπληκτος με Μουρίνιο για τις διαμαρτυρίες στο διαιτητή και πάλι; Όχι, αυτό δεν με εκπλήσσει, του αρέσει αυτό."
"Σωματικά είμαστε μια χαρά, είμαστε βέβαιοι ότι θα πάμε στο Μπερναμπέου και θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε. Βλέποντας το χθεσινό παιχνίδι, όλα μπορούν να συμβούν"
"Φυσικά υπάρχουν δημοσιογράφοι τυφλωμένοι από φανατισμό, αλλά σε γενικές γραμμές, νιώθω ότι ο κόσμος σέβεται το δικό μας τρόπο παιχνιδιού."
"Ο Valdes είναι ο καλύτερος τερματοφύλακας που είχε η Μπάρσα.. Είναι πολύ γενναίος, πολύ ισχυρός ψυχικά. Εμείς θα τον στηρίξουμε, αλλά δεν το χρειάζεται πραγματικά."
"Μίλησα με τον Del Bosque και θα συνεχίσω στην εθνική ομάδα. Έχω ακόμα κίνητρο, όπως την πρώτη ημέρα."
"Να κερδίσω το Ballon d'Or; Ως παιδί δεν ονειρευόμουν αυτό, αλλά να κατακτήσω ένα CL, ή ένα Σούπερ Καπ. Προτιμώ τα τρόπαια της ομάδας."
"Δεχόμαστε γκολ σε στημένες φάσεις; Δεν έχουμε πολύ ύψος, αλλά πρέπει να δουλέψουμε περισσότερο για την αποφυγή αυτών των γκολ."
"Ο Song είναι παρόμοιος με το Yaya Toure, έχει τη δύναμή του. Τεχνικά, είναι πολύ καλός, μπορεί να παίξει σε όλες τις θέσεις της μεσαίας γραμμής."
"Ο Μέσσι πάντα προσπαθεί έντονα και αυτό είναι καλό, είναι απίστευτα ανταγωνιστικός.Κάνει πάντα τη διαφορά στα clasicos.».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου