Ο σύλλογος θ’ ασκήσει έφεση για την αποβολή του Τίτο Βιλανόβα στο ματς με
την Οσασούνα. Ο λόγος της αποβολής του Τίτο, όπως έγραψε και ο διαιτητής του αγώνα,
Μουνίζ Φερνάντεζ, ήταν «επειδή διαμαρτυρήθηκε έντονα σε μια φάση του αγώνα κι ενώ
είχε ήδη προειδοποιηθεί έγκαιρα από τον βοηθό». Αυτή ήταν και η πρώτη φορά που
ο Τίτο αποβλήθηκε από ματς σαν πρώτος προπονητής της Μπάρσα.
sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου