Τρίτη 28 Αυγούστου 2012

Έφεση για την αποβολή του Βιλανόβα



Ο σύλλογος θ’ ασκήσει έφεση για την αποβολή του Τίτο Βιλανόβα στο ματς με την Οσασούνα. Ο λόγος της αποβολής του Τίτο, όπως έγραψε και ο διαιτητής του αγώνα, Μουνίζ Φερνάντεζ, ήταν «επειδή διαμαρτυρήθηκε έντονα σε μια φάση του αγώνα κι ενώ είχε ήδη προειδοποιηθεί έγκαιρα από τον βοηθό». Αυτή ήταν και η πρώτη φορά που ο Τίτο αποβλήθηκε από ματς σαν πρώτος προπονητής της Μπάρσα.

sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια: