Τρίτη 28 Αυγούστου 2012

Σάρας: «Το ήξερα ότι θα επέστρεφα»



Επίσημα παρουσιάστηκε ο Σαρούνας Γιασικεβίτσιους σαν παίκτης της Μπάρσα χτες. Στις δηλώσεις του είπε συγκινημένος πως ήξερε ότι κάποια στιγμή θα επέστρεφε στην Βαρκελώνη: «Το ήξερα από την μέρα που έφυγα ότι θα επέστρεφα. Δεν φανταζόμουν βέβαια ότι θ’ αργούσε τόσο πολύ να γίνει κάτι τέτοιο. Τώρα όμως είμαι εδώ, αυτό είναι το σημαντικό και κοιτάμε όλοι μαζί μπροστά. Δεν μπορώ να εκφράσω το πόσο χαρούμενος είμαι που γύρισα και ελπίζω να συνεχίσουμε στην ίδια νικηφόρα πορεία και να έρθουν κι άλλοι τίτλοι. Είναι αλήθεια τα όσα ειπώθηκαν για την Ρεάλ. Μου τηλεφώνησαν και οι δύο, αλλά απάντησα μόνο στον έναν. Στόχος μου είναι να δουλέψω και να βοηθήσω την ομάδα όσο και όπως χρειάζεται. Στην ηλικία μου, πρέπει να διατηρούμαι σε φόρμα και σε καλή κατάσταση, αλλά θα παλέψω με την καθημερινή μου προσπάθεια για μια θέση στην ομάδα».

sport.es


Δεν υπάρχουν σχόλια: