Η υπόθεση Σόνγκ, όπως είναι λογικό μονοπωλεί το ενδιαφέρον των ΜΜΕ που ασχολούνται με την Μπάρσα. Το αγγλικό metro.co.uk που από χθες έγραφε για αίσιο τέλος του θέματος, μετέδωσε πριν από λίγη ώρα την πληροφορία ότι ο Καμερουνέζος προπονήθηκε το πρωί μαζί με την υπόλοιπη ομάδα της Άρσεναλ και είχε με την λήξη της προπόνησης, συνομιλία με τον Βενγκέρ, τον οποίο ενημέρωσε για την επιθυμία του να ενταχθεί στην Μπαρσελόνα. Το metro ισχυρίζεται επίσης ότι ο 25χρονος αποχαιρέτησε τους συμπαίκτες του και έχει ήδη συμφωνήσει για τους όρους του συμβολαίου που θα υπογράψει με την Μπάρσα, ενώ αναμένεται να βρίσκεται εκτός αποστολής στην αυριανή πρεμιέρα των κανονιέρηδων για την 1η αγωνιστική της Premier League.
Την ίδια ώρα, η Mundo Deportivo (πριν από 25 λεπτά) μέσω του Fernando Pollo, ενημέρωσε τους αναγνώστες της ότι δεν αποκλείεται ο Άλεξ Σόνγκ να παρουσιαστεί επίσημα στις 20 του μηνός, ημέρα διεξαγωγής του Joan Gamper trophy, συμπληρώνοντας ότι η συμφωνία αναμένεται να κλείσει κοντά στα 20.000.000 ευρώ. Τις ίδιες πληροφορίες μετέδωσε λίγο νωρίτερα και η SPORT. Από όλες τις πλευρές αποπνέει αισιοδοξία ότι η μεταγραφή Σόνγκ βρίσκεται στο τελικό στάδιο της πραγματοποίησης της. Ειδικά σήμερα οι εξελίξεις μοιάζουν να έχουν επιταχυνθεί (διαβάστε ΕΔΩ και ΕΔΩ).Εν αναμονή λοιπόν, των όποιων εξελίξεων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου