Παρασκευή 17 Αυγούστου 2012

Στην Μαδρίτη δεν με γουστάρουν, γιατί παίζω στην καλύτερη ομάδα του κόσμου και όχι σε αυτούς!


Το ότι ο Ντάνι Άλβες φέτος δείχνει πεισμωμένος μέσα και έξω από τα γήπεδα, το έχουμε καταλάβει όλοι. Σήμερα το απόγευμα στην καθιερωμένη συνέντευξη τύπου, έδωσε άλλη μια παράσταση ευθύτητας, χαρακτηριστικό του γνώρισμα άλλωστε.


Τι γνώμη έχω που ο Μουρίνιο χαρακτήρισε τον εαυτό του The one (ο μοναδικός)? Αν αυτός είναι ο one, τότε ο Πέπ είναι ο One Before !!!

Μπορεί να μην κερδίσαμε το Champions League φέτος, αλλά έχουμε ακόμη στο στήθος το σήμα της FIFA από την κατάκτηση του διηπειρωτιικού.Μέχρι να το αφαιρέσουμε είμαστε και επίσημα η καλύτερη ομάδα στον κόσμο, μάλιστα νομίζω ότι ούτως ή άλλως παραμένουμε η καλύτερη ομάδα στον κόσμο.

Η σχέση μου με την Ρεάλ Μαδρίτης? Πριν έρθω στην Μπάρσα, όταν είχα ΚΑΙ την επιλογή να πάω σε αυτούς, με έβλεπαν με άλλο μάτι. Από τότε που ήρθα στην Βαρκελώνη όλα άλλαξαν. Στην Μαδρίτη δεν με γουστάρουν, πολύ απλά γιατί δεν παίζω γι αυτούς, αλλά για την καλύτερη ομάδα στον κόσμο!!! Όπως και να χει, δεν με ενδιαφέρει η Μαδρίτη, αλλά να υπερασπίζομαι τους συμπαίκτες μου και τον σύλλογο που εκπροσωπώ.

Είμαστε έτοιμοι να ανταγωνιστούμε και πρέπει να ξεκινήσουμε εμφατικά για να στείλουμε το μήνυμα και στους υπόλοιπους ότι δεν αστειευόμαστε.

Οι δηλώσεις μου, πριν λίγους μήνες για την παραμονή Γκουαρντιόλα? Ήταν στρατηγική, μήπως και τον κάνω να αλλάξει γνώμη, αλλά αν κάποιος είχε την δυνατότητα να συνεχίσει το έργο του, αυτός είναι ο Τίτο Βιλανόβα.

Είμαι σε άριστη φυσική κατάσταση και ευχαριστώ τον Θεό για τους φυσιοθεραπευτές που έχουμε στην ομάδα. Η ηλικία μου? Ήμουν αγόρι, έγινα άντρας και τώρα γίνομαι ..μεγαλύτερος άντρας.

Αν ο Άλμπα μου μοιάζει αγωνιστικά? Μπα, είναι μικρότερος μου.. Για να σοβαρευτούμε είναι σπουδαίος παίκτης και ευτυχώς θα απολαμβάνουμε εμείς τις πιρουέτες του πλέον.
Mundo Deportivo




Δεν υπάρχουν σχόλια: