Τρίτη 14 Αυγούστου 2012

Νέο συμβόλαιο για τον Τεγιό


Στην διάρκεια αυτής της εβδομάδας αναμένεται να υπογράψει το νέο του συμβόλαιο με την Μπάρσα ο Κρίστιαν Τεγιό. Ο ατζέντης του, Τζοζέπ Μαρία Ορομπίτζ, θα βρεθεί στα γραφεία του συλλόγου για να διευθετήσει τις λεπτομέρειες. Η νέα συμφωνία που θα κάνει με την ομάδα, θα προβλέπει αύξηση των αποδοχών του και μολονότι θα διατηρήσει status παίκτη της δεύτερης ομάδας, πρόθεση είναι αν δεν μπορεί να βοηθήσει προς το παρόν όσο θα ήθελε τον Τίτο Βιλανόβα, να νιώσει χρήσιμος και απαραίτητος στην ομάδα του Εουσέμπιο. Αυτό που σε καμία περίπτωση δεν θέλει η διοίκηση είναι ο Τεγιό να χάνει χρόνο στον πάγκο, κάτι που φυσικά θα ανέκοπτε την πρόοδο και την εξέλιξή του. 


Μοιραία, αυτό θα άνοιγε τις πόρτες στο ν’ αναζητήσει την τύχη του σε άλλη ομάδα. Και η Μπάρσα δεν θέλει να σκέφτεται μια τέτοια πιθανότητα, τουλάχιστον μέχρι την μεταγραφική περίοδο του χειμώνα. Ο Κουένκα είναι ακόμα τραυματίας, ο Βίγια θέλει τον χρόνο του και το μέλλον του Αφελάι δεν έχει ξεκαθαρίσει. Υπό αυτές τις συνθήκες, η Μπαρσελόνα δεν θέλει να χάσει τον Τεγιό πριν αποσαφηνιστεί τι μέλλει γενέσθαι στην ομάδα. Αν πάντως ο παίκτης φύγει για τον οποιονδήποτε λόγο, και ο ίδιος και ατζέντης του έχουν καταστήσει σαφές ότι δεν θα δεχτούν άλλη φόρμουλα πέρα από αυτήν του δανεισμού. Πώληση ο Τεγιό δεν υπάρχει περίπτωση να την δεχτεί. Το σίγουρο είναι ότι η διοίκηση έχει σε μεγάλη εκτίμηση τον Τεγιό, παρά το γεγονός ότι αυτήν την στιγμή δεν μπορεί να του εγγυηθεί σταθερή παρουσία στην πρώτη ομάδα. Τον προσέχει όμως, με το βλέμμα στο μέλλον.

sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια: