Την νίκη πήρε η Μπάρσα με 2-1 κόντρα στην Αμέρικα, για
το Copa Independencia κάτω
των 17. Οι μπλαουγκράνα ήταν σίγουρα καλύτεροι από τους αντιπάλους τους, είχαν όμως
επηρεαστεί από την κούραση ύστερα από ένα μακρύ και κουραστικό ταξίδι μέχρι την
μεξικανική πρωτεύουσα. Ο Μουνίρ έκανε για την Μπαρσελόνα το 1-0, που ήταν και
το σκορ του ημιχρόνου. Στην αρχή της επανάληψης, η Αμέρικα ισοφάρισε με
εξαιρετική απευθείας εκτέλεση φάουλ. Η Μπάρσα πήρε τελικά την νίκη στο
τελευταίο λεπτό, όταν δόθηκε πέναλτι για χέρι που έκανε παίκτης της Αμέρικα. Σήμερα,
τα νεαρά ταλέντα της ομάδας θα ξεκουραστούν για να είναι αύριο έτοιμοι για το
μεγάλο παιχνίδι με την Μπόκα Τζούνιορς.
sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου