Για ακόμα μια φορά και πλέον έχουμε χάσει το μέτρημα, ο Λίο Μέσι έβγαλε τα κάστανα από την φωτιά για την Μπάρσα. Πολλοί θα σκεφτούν και θα πουν βέβαια, ότι αυτή είναι η δουλειά του. Είναι ο καλύτερος του κόσμου και δεν θα περίμενε κανείς τίποτε λιγότερο, θα προσθέσουν άλλοι. Σύμφωνοι σε όλα τα παραπάνω, αλλά κανείς δεν μπορεί να μην αναρωτηθεί τι θα μπορούσε να συμβεί αν ο Μέσι απλά κάποια στιγμή δεν βρεθεί στην μέρα του. Χτες, δεν έκανε και το παιχνίδι της ζωής του. Ίσως το χτεσινό να μην συγκαταλέγεται καν μεταξύ των 100 καλύτερών του. Όμως έστω και αυτό το λίγο, αποδεικνύεται κάποιες φορές τα πάντα. Αυτή είναι η μεγάλη ευλογία και ίσως και το μεγάλο δράμα της Μπάρσα του Τίτο Βιλανόβα, αν και θα πρέπει να θυμηθούμε ότι αυτή η κατάσταση εν πολλοίς κληρονομήθηκε από την τελευταία σεζόν του Πεπ. Με τον Βίγια παροπλισμένο, όσα περισσότερα γκολ έβαζε ο Μέσι, τόσα λιγότερα σκόραραν οι Πέδρο και Αλέξις και χωρίς κιόλας να υπάρχει και πολλή συνεννόηση μεταξύ του ενός και του άλλου.
Χτες, το ματς που έκανε ο Μέσι, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί μέτριο χωρίς τα γκολ. Αυτά όμως δεν έχουν εντέλει και μεγάλη σημασία. Και αυτό γιατί δύο γκολ που χαρίζουν τους τρεις βαθμούς της νίκης, αξίζουν χρυσάφι. Στο πρώτο ημίχρονο, ο Λίο είχε κάτι από την γενική χαλαρότητα και σχεδόν απάθεια της ομάδας. Ακόμα κι έτσι όμως, έβγαλε μια πολύ όμορφη μπαλιά στον Τεγιό και να βάλει σε δοκιμασία τον αντίπαλο τερματοφύλακα. Επίσης, του καταλόγισαν κι ένα οφσάιντ που δεν ήταν. Οι συνήθεις παρτενέρ του, Σεσκ και Άλβες, δεν τον βοήθησαν και πολύ με αποτέλεσμα να νιώθει μόνος και ξεκομμένος, μέχρι να μπουν στο γήπεδο οι Πέδρο και Βίγια. Συγκεκριμένα, ήταν ο Πέδρο που ξεκίνησε την φάση για το πρώτο γκολ της Μπάρσα. Έδωσε την μπάλα στον Αλέξις και ο Χιλιανός την έδωσε με την σειρά του στον Λίο που δεν δυσκολεύτηκε να σκοράρει. Και το 1-2 έγινε με τον Άλμπα να του δίνει μπαλιά από το ύψος του πέναλτι. Μετράει ήδη 4 γκολ με το καλημέρα. Από τον Κριστιάνο ακόμα δεν έχουμε νέα…
ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου