Δευτέρα 27 Αυγούστου 2012

Τίτο Βιλανόβα: «Δεν διαμαρτυρήθηκα στον διαιτητή»



Για την αποβολή του στα τελευταία λεπτά της αναμέτρησης κόντρα στην Οσασούνα, μίλησε ο Τίτο Βιλανόβα, κατά την διάρκεια της συνέντευξης Τύπου που ακολούθησε το ματς: «Είπα απλά στον επόπτη γραμμών ότι είχε γίνει φάουλ στον Μπουσκέτς, αλλά δεν διαμαρτυρήθηκα στον διαιτητή. Δεν είπα τίποτα το απρεπές και το μεμπτό, ούτε φώναξα. Πάντως τώρα καλό είναι που ξέρουμε μέχρι πού φτάνουν τα όρια αυτού του διαιτητή, ώστε να μην τα ξεπερνάμε. Για όσους λένε ότι ο Σεσκ δεν έκανε καλό παιχνίδι κόντρα στην Οσασούνα, έχω να πω ότι εγώ τον βλέπω σε καλύτερη κατάσταση από την αρχή. Πάντα είναι δύσκολη αυτή η έδρα. Δεν πιστεύω σε καμία περίπτωση ότι έκανε κακό ματς. Μιλάμε για έναν ποδοσφαιριστή με ποιότητα που την έχουν ελάχιστοι και προσωπικά θεωρώ ότι θα είναι καλύτερος από πέρσι.

Ο Λίο σκοράρει και είναι εκεί, ακόμα κι όταν δεν βρίσκεται στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στην Οσασούνα για το καλό παιχνίδι της. Πάντα ξέρουν πώς να δυσκολεύουν τον αντίπαλο και να υπερασπίζουν την έδρα τους. Είναι επικίνδυνη ομάδα, που επιτίθεται και δεν τα παρατάει. Θέλει πάντα να σου κάνει την ζημιά. Εμείς από την πλευρά μας δεν παίξαμε καλά και δώσαμε ευκαιρίες στον αντίπαλο να μας απειλήσει. Μπορέσαμε όμως να κρατήσουμε την ψυχραιμία μας και να γυρίσουμε το παιχνίδι. Για να κάνεις κάτι τέτοιο στην έδρα της Οσασούνα, πρέπει να έχεις πρώτα απ’ όλα δυνατή ψυχολογία, να το θέλεις και να τρέξεις. Ο αντίπαλός μας ήταν πολύ σκληροτράχηλος».

ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: