''Πρώτοι μαζί σύντροφε!Αλληλεγγύη στη Ρεάλ.Γερά!Μπορεί να σωθεί!''
''Τι πανηγυρίζουνε ρε;Άντε πάμε να μπούμε να τελειώνουμε.....'' Και έτσι έγινε...
Άλμπα:''Ρε μανία στους πανηγυρισμούς να θέλουν να μου βγάλουν το μάτι...''
Μικροί μπλαουγκράνα χθες στο Ναβάρα σπρώχνουν τους παίχτες να γυρίσουν το παιχνίδι.Προσέξτε το πάθος τους και τη γνώση τους για την Μπάρσα.ΥΠΟΚΛΙΣΗ!
''Μου φαίνεται δε με ξέρετε καλά...''
Και μια τελευταία βόλτα στα τουίτερ
Tw Πουγιόλ: "Επιστροφή στη Βαρκελώνη, πολλές ευχαριστίες για όλα τα μηνύματα σας, είμαι καλά και σίγουρα θα παίξω και πάλι σύντομα Αγκαλιές. Καληνύχτα.!"
Tw Pique: "Ακούγοντας Pet Shop Boys - Always On My Mind!







Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου