Δηλώσεις μετά την λήξη του ματς με την Οσασούνα έκαναν οι πρωταγωνιστές. Πρώτος μίλησε ο Λίο Μέσι, που προσπάθησε να μην δώσει ιδιαίτερη σημασία στα δύο γκολ που πέτυχε και χάρισαν την νίκη στην Μπάρσα: «Είχα την τύχη να σκοράρω δύο φορές, αλλά όπως λέμε πάντα, το σημαντικό είναι να κερδίζει η ομάδα και να παίρνουμε αποτελέσματα. Το ματς ήταν πολύ δύσκολο, η έδρα της Οσασούνα πάντα μας δυσκολεύει πολύ. Ευτυχώς όμως μπορέσαμε ν’ ανατρέψουμε την εις βάρος μας κατάσταση και να νικήσουμε. Αυτή η νίκη μας δίνει αέρα για τον επαναληπτικό στο Μπερναμπέου. Ένα ακόμα πολύ σημαντικό και δύσκολο για μας παιχνίδι».
Στο ίδιο μήκος ήταν και οι δηλώσεις του Σέρχιο Μπουσκέτς: «Παίξαμε σε μια πολύ δυνατή έδρα, κόντρα σ’ έναν πολύ άξιο αντίπαλο. Πήραμε 3 σημαντικούς βαθμούς και συνεχίζουμε. Δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο αποβλήθηκε ο Τίτο. Έπαιζα και δεν είδα το τι ακριβώς έγινε, αλλά σε μένα το φάουλ ήταν καταφανέστατο». Ο Ινιέστα από την πλευρά του, τόνισε την σημασία αυτής της νίκης για την συνέχεια του πρωταθλήματος: «Πετύχαμε μια σπουδαία νίκη, που μπορεί ν’ αποδειχθεί ακόμα σπουδαιότερη για την συνέχεια. Ανατρέψαμε ένα εις βάρος μας σκορ και απέναντι σε μια ομάδα που μπορεί να σου κάνει ευκαιρίες από το πουθενά. Είναι ακόμα αρχή, αλλά είμαστε πρώτοι και έτσι θέλουμε να παραμείνουμε. Δεν ήμασταν κακοί σε γενικές γραμμές, αλλά πρέπει όλοι να θυμόμαστε ότι τα ματς μπορεί να γίνουν δύσκολα και περίπλοκα κάποιες φορές».
ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου