Δευτέρα 27 Αυγούστου 2012

Ροσέλ: «Αν κινούμασταν όλοι προς την ίδια κατεύθυνση, τα πράγματα θα ήταν πολύ δύσκολα για τους αντιπάλους μας»



Συνέντευξη στην εφημερίδα “Avui” παραχώρησε ο πρόεδρος της Μπάρσα, Σάντρο Ροσέλ. Ο ισχυρός άντρας των μπλαουγκράνα μίλησε για τα τεκταινόμενα στον σύλλογο και έδωσε απαντήσεις σε αρκετά ερωτήματα: «Γνωρίζουμε ότι υπάρχουν πολλοί που περιμένουν την κακιά στιγμή της ομάδας. Τέτοιοι υπήρχαν και θα υπάρχουν πάντα. Όλες οι μεγάλες ομάδες το έχουν αυτό και αν θέλετε, είναι και κάτι σαν κομμάτι της ύπαρξής μας. Αν όλοι στην Μπάρσα κινούμασταν προς την ίδια κατεύθυνση, είχαμε κοινή πορεία, τα πράγματα θα ήταν πολύ ευκολότερα για εμάς και πολύ πιο δύσκολα για τους αντιπάλους μας. Ας είναι όμως. Συμβαίνουν και αυτά. Στα όνειρά μου, η ομάδα κατακτά όλους τους τίτλους. Αλλά κάτι τέτοιο δεν έχει προς το παρόν αντίκρισμα. Μακάρι να πραγματοποιηθεί.

Η Ρεάλ πάντα είναι ανταγωνιστική και μας δυσκολεύει την ζωή. Για τον λόγο αυτό και τα μεταξύ μας παιχνίδια είναι πάντα ντέρμπι που μας κάνουν και καρδιοχτυπάμε. Η ομάδα έχει στόχο το πρωτάθλημα και θα παλέψουμε μέχρι τέλους για να το κατακτήσουμε. Η Ρεάλ έχει την δική της ιδιοσυγκρασία και νοοτροπία κι εμείς την δική μας. Είμαστε εντελώς διαφορετικά πράγματα. Αυτό που είναι και που αντιπροσωπεύει η Ρεάλ, δεν μας αφορά. Ο Νέιμαρ είναι ένας παίκτης με λαμπρό μέλλον μπροστά του. Δεν υπάρχει όμως παίκτης στον κόσμου που να μπορεί να συγκριθεί με τον Μέσι. Είναι μοναδικός και ανεπανάληπτος. Το Καταλανικό Σούπερ Καπ δεν αρνηθήκαμε καμία στιγμή να το διεκδικήσουμε. Παρατάξαμε ομάδα με Καταλανούς στην πλειονότητά τους παίκτες και είναι και αυτός ένας τρόπος να προάγουμε τις αξίες του συλλόγου μας. Θέλουμε να βοηθήσουμε και να στηρίξουμε το καταλανικό ποδόσφαιρο, αλλά δεν νομίζω ότι δικαιούται κανείς να μας πει τι ομάδα θα πρέπει να κατεβάζουμε».

Avui

Δεν υπάρχουν σχόλια: