Τρίτη 28 Αυγούστου 2012

Εγκώμια από Αλμούνια για Σεσκ και Σονγκ



Ο πρώην τερματοφύλακας της Άρσεναλ και νυν της Γουότφορντ, Χοακίν Αλμούνια, μίλησε στον “COM Radio”, για τους πρώην συμπαίκτες τουμ Σεσκ Φάμπρεγας και Άλεξ Σονγκ, αλλά και για τη συζήτηση που γίνεται τις τελευταίες μέρες σχετικά με τον Βίτκορ Βαλντές και την απόδοσή του στο πρώτο ματς κόντρα στην Ρεάλ για το ισπανικό Σούπερ Καπ: «Ο Άλεξ είναι ένας καταπληκτικός παίκτης, ειδικά στο κλέψιμο της μπάλας και στην ανάπτυξη του παιχνιδιού. Αν έχει τον ίδιο ρόλο και στην Μπάρσα, είμαι βέβαιος ότι θα τα πάει περίφημα. Θέλω επίσης να πω, ότι ήταν αναπληρωματικός στην Άρσεναλ και δεν δημιούργησε ποτέ πρόβλημα. Δεν έχω αμφιβολία ότι η Μπάρσα έκανε την σωστή επιλογή με την απόκτησή του, ακριβώς γιατί έχει πολλή ποιότητα.


Ο Σεσκ, είχε στην Άρσεναλ έναν ιδιαίτερα βαρύνοντα και σημαντικό ρόλο. Πηγαίνοντας στην Μπαρσελόνα, γνώριζε ότι θα ήταν ένας εξαιρετικός παίκτης ακόμα ανάμεσα σε πολλούς άλλους. Μου φαίνονται σχεδόν αστεία όσα ακούω, ότι δεν τα πηγαίνει καλά. Μιλάμε για φοβερό παίκτη και τέτοιος θα παραμείνει πάντοτε. Και αυτό θα το δούμε όλοι. Σχετικά με τον Βαλντές, όταν ένας τερματοφύλακας έχει δώσει τόσα πολλά όσα έχει δώσει αυτός για την Μπάρσα, καλό θα ήταν να κοιτάμε και λίγο πίσω και να μην κάνουμε τόσο βεβιασμένη κριτική. Ο κόσμος της Μπάρσα θα έπρεπε να του είναι απεριόριστα ευγνώμων. 

Το μόνο που θέλω να πω για το σήριαλ της μεταγραφής του Μόντριτς, είναι ότι σίγουρα πρόκειται για έναν πολύ καλό παίκτη, αλλά τα 42 εκατομμύρια ευρώ μου φαίνονται υπερβολικά. Είναι ταλαντούχος και μπορεί να τα πάει καλά στην Ρεάλ, αλλά τόσα πολλά λεφτά πιστεύω ότι είναι εκτός πραγματικότητας. Θυμάμαι με πολλή αγάπη την ομάδα μου, την Σαμπαντέλ, και θα ήθελα να την δω να παίζει στην Πριμέρα. Να επιστρέψω? Θα το ήθελα στο μέλλον, αλλά τώρα είμαι στην Γουότφορντ και είμαι πολύ χαρούμενος. Θα δούμε τι μας επιφυλάσσει το μέλλον. Την Σαμπαντέλ την έχω πάντα μέσα στην καρδιά μου».

ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: