Σε συνέντευξη Τύπου μίλησε ο στόπερ της Μπαρσελόνα, Τζέραρντ Πικέ: «Το καταλαβαίνω κι εγώ, όπως πιστεύω και πολλοί, ότι φέτος είμαι σε πολύ καλή κατάσταση. Ξεκίνησα την σεζόν με πολλή όρεξη και καλή διάθεση. Με βοήθησε ιδιαίτερα η προετοιμασία, γιατί πέρσι είχα αρκετές δυσκολίες και μου στοίχισε. Δεν ήταν και η καλύτερή μου χρονιά και γι’ αυτό θέλω φέτος να βοηθήσω όσο μπορώ περισσότερο την ομάδα. Όσο για το Σούπερ Καπ, είναι ένας ακόμα τίτλος για την ομάδα και πολύ σημαντικός μάλιστα. Γι’ αυτό και θέλουμε να τον κερδίσουμε. Βέβαια δεν νομίζω ότι η κατάκτησή του ή μη, θα έχει επιπτώσεις στην πορεία του πρωταθλήματος. Το πρωτάθλημα μόλις ξεκίνησε και έχει πάρα πολύ δρόμο μπροστά του.
Κανείς δεν περίμενε ότι στην δεύτερη μόλις αγωνιστική, η Ρεάλ θα βρισκόταν 5 βαθμούς πίσω. Αυτό όμως δεν σημαίνει τίποτα, γιατί μπορεί στις επόμενες αγωνιστικές που υπολείπονται να μην κάνει καμία άλλη ήττα. Εμείς, οφείλουμε να είμαστε προετοιμασμένοι για τα πάντα και να μην επαναπαυόμαστε. Δεν θα είναι και τόσο τρομερό και πρωτόγνωρο να σηκώσουμε το Σούπερ Καπ μέσα στο Μπερναμπέου. Δεν θα είναι ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία φορά που θα γίνει κάτι τέτοιο. Σχετικά με την περιβόητη ηγεμονία της Μπαρσελόνα στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο, το να κερδίζει μια ομάδα 14 ή 19 τίτλους, είναι κάτι που ελάχιστοι το καταφέρνουν. Δεν ξέρω αν κάτι τέτοιο είναι ηγεμονία, αλλά εγώ με την φανέλα της Μπαρσελόνα, είχα και έχω μονίμως την αίσθηση ότι μπορώ να κερδίσω τα πάντα», κατέληξε.
ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου