Παρασκευή 10 Αυγούστου 2012

Πώς και πώς περίμενε το ντεμπούτο ο Αλμπα


Στα τελευταία 25 λεπτά του φιλικού κόντρα στην Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ έπαιξε ο Τζόρντι Άλμπα και όπως δήλωσε ήταν γι’ αυτόν μια υπέροχη εμπειρία: «Δεν θα μπορούσα να ζητήσω καλύτερο ντεμπούτο. Και είμαι βέβαιος ότι με το πέρασμα των ημερών και όσο μπαίνω περισσότερο στο κλίμα της ομάδας, θα βελτιώνεται και η φυσική μου κατάσταση. Δεν υπάρχει παίκτης που δεν έχει ονειρευτεί να παίξει στην Μπάρσα. Επιπλέον, είμαι και Καταλανός και είχα μεγάλη ανυπομονησία να κάνω ντεμπούτο με την πρώτη ομάδα. Είναι εμφανές ότι ακόμα έχω δρόμο για να φτάσω στο 100% της φυσικής μου κατάστασης, αλλά έτσι είναι όλοι οι παίκτες τέτοια εποχή. Στην ομάδα με υποδέχτηκαν με τον καλύτερο τρόπο, σαν να ήμουν ήδη μέλος αυτής της οικογένειας. Γνώριζα αρκετά παιδιά μέσα από την ομάδα, αλλά και όσοι δεν με ήξεραν με υποδέχτηκαν άψογα. Μου αρέσει πάρα πολύ εδώ που βρίσκομαι και θα πρέπει σιγά-σιγά να γίνω ολοκληρωτικά ένας μπαρσελονίστα ακόμα».

sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια: