Κυριακή 12 Αυγούστου 2012

Το ποτάκι στη Σουηδία...

Πέμπτη 9-8 στο Γκέντεμποργκ, εννέα ημέρες πριν από την έναρξη της επίσημης περιόδου, μία ημέρα μετά τη νίκη κόντρα στην Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, δόθηκε στους παίκτες της Μπάρσα ελεύθερο το  απόγευμα  για να αφιερώσουν χρόνο σε ό, τι ήθελαν και βρήκαν την ευκαιρία να επισκεφθούν την πόλη και να πιούν ένα ποτό.Οκτώ από αυτούς,Valdés Pinto  Jordi Alba Villa Busquets  Xavi  Pedro και Messi  αποφάσισαν να πάνε στο "Vasastan", μια τοπική σουηδική πόλη την οποία επισκέπτονται κι άλλοι  διάσημοι.Αυτό που δημοσιεύθηκε από την εφημερίδα "Aftonbladet" σε συμπλήρωμα του «Sportbladet» περιλαμβάνει μερικά στιγμιότυπα της εξόδου της Μπάρσα.
Μάλιστα οι ιδιοκτήτες αποφάσισαν να τους παραχωρήσουν   έναν  ιδιωτικό χώρο στον οποίο δεν επιτρέπονταν να μπει το τοπικό κοινό για να μην ενοχλούνται. Οι παίκτες της Μπάρσα επέστρεψαν στο ξενοδοχείο τους στις 22:30.

σσ.συντάκτη:Πάντως διαβάζοντας αυτά, μου ήρθαν στο μυαλό μνήμες Ρόνυ...Βέβαια  ή οι παίκτες πήραν δική τους πρωτοβουλία ή ο Τίτο επέτρεψε την έξοδο για χαλάρωση εξαιτίας των επιβαρυμένων προπονήσεων στέλνοντας και τους αρχηγούς να έχουν το νου τους...

Δεν υπάρχουν σχόλια: